کد خبر : 1208266 | 18 اسفند 1393 ساعت 08:04 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: از قهرمانی تا پهلوانی با فرزندان خدا بودم

در زمانه ای که مرام پهلوانی رو به افول است مردی پیدا می‌شود که به عشق بچه های یتیم بچه دار نمی شود و از آنها که حالا به چهار هزار نفر رسیده مثل بچه هایش مراقبت می کند، کسی که با 4 قهرمانی در المپیک به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ناشنوایان برای کشورش افتخار می‌آفریند.

محمودی: از قهرمانی تا پهلوانی با فرزندان خدا بودم
پهلوان محمودی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: بچه خیابان بودم همیشه هزینه لباس و تحصیلمان را به سختی و با واکس زدن و باقالی فروختن به دست می آوردم اگر امروز به لطف خدا یک اسمی پیدا کرده ام به خاطر شرکت در ٤ المپیک و قهرمانی در آنها نبوده است بلکه به خاطر دعای بچه های یتیمی بوده است.

محمودی در ادامه می گوید: انسان نباید فقط خودش را ببیند، وقتی که تو حواست به دیگران باشد خدا هم حواسش به توست. من هیچوقت گذشته ام را فراموش نمی کنم و یادم نمی رود که در چه فقری زندگی کرده ام و اگر حالا به لطف خدا چهار هزار یتیم را به همراه ٢٠٦٠ خانواده تحت پوشش خیریه قرار داده ایم فقط لطف خدا بوده و این افتخار است.

محمودی در پایان می گوید: ما طبق عادتی که در ١٦ سال گذشته این رسم را اجرا می کنیم در آخرین جمعه هر سال یعنی همین جمعه که در پیش داریم، در تاریخ ٢٢ اسفند جشن عاطفه ها را برگزار می کنیم و برای بچه یتیم ها و همچنین خانواده های بی بضاعت به لطف و عنایت خدا و همچنین خیرین نیکو کار لباس و کفش و آجیل و ماهی شب عید و هر چیزی که لازم است برای این عزیزان فراهم می کنیم تا چراغ خانه آنها هم پر نور باشد، من از ورزشکارانی که پولهای خوبی هم پیدا می کنند توقع دارم با شرکت در این مراسم علاوه بر سهم معنوی باعث روحیه بخشی این فرزندان خدا هم باشند، من همیشه در بین دوستان و مصاحبه هایم درتلویزیون و سایر رسانه های دیگر هم گفته ام من هیچوقت دیده نشدم اما در کنار حسین(ع) و این فرزندان خدا چه تماشایی شدم.

دیدگاه‌ها