کد خبر : 1238806 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 16:37 | 85.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت بایرن

تراشتگن: گل سوم ما به بایرن ناعادلانه بود

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، شب گذشته حراست از دروازه این تیم مقابل بایرن در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بر عهده داشت.

تراشتگن: گل سوم ما به بایرن ناعادلانه بود
به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن به صلاحدید لوئیس انریکه، در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان، بصورت ثابت برای بارسلونا بازی می کند اما در لالیگا ذخیره کلودیو براوو است. این دروازه بان جوان در سه بازی اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان، دروازه خود را بسته نگاه داشته است.

او در مورد برتری 3-0 شب گذشته بارسا بر بایرن به وبسایت باشگاه بایرن مونیخ گفت:"برعکس نتیجه ثبت شده، به هیچ عنوان بازی ساده ای مقابل بایرن نداشتیم. رمز موفقیت ما وقتی بود که پس از زدن گل اول، دست از تلاش برنداشتیم و برای زدن گل دوم هجوم آوردیم اما گل سوم ما برای بایرنی ها در شرایطی ناعادلانه به ثمر رسید و برای بازیکنان این تیم گران تمام شد.هرچند که برای ما لذت و شیرینی فراوانی داشت.

برتری 3-0، خیال ما را تا حدودی راحت کرده ولی می دانیم که بازی در مونیخ چقدر دشوار است و باید در آنجا هم بجنگیم. مسی شب گذشته با گل هایش ثابت کرد که بهترین بازیکن دنیاست و اینکه او را در تیم خودمان داریم، یک مزیت بزرگ است."

دیدگاه‌ها