کد خبر : 1238865 | 18 اردیبهشت 1394 ساعت 00:17 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

دادکان به مایلی‌کهن: حرفهایت را قبول ندارم

محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران دربرنامه گفت و گوی ویژه خبری اعلام کرد که هیچ کدام از حرفهیا مایلی کهن را قبول ندارد .

دادکان به مایلی‌کهن: حرفهایت را قبول ندارم
به گزارش "ورزش سه"، این جمله پس از آن به زبان دادکان آمد که وقتی او در برنامه به انتقاد از دخالت وزارت ورزش در کار کفاشیان پرداخت ، مایلی کهن در پاسخ به او گفت  :« شما می گویی وزیر ورزش یا فدراسیون اختیار ندارد  اما نمی گویی که در دوره خودت ، قائم مقام فدراسیونت سردار یعقوبی نفر دوم نیروی انتظامی بود یا آقای آصفی را در هیات رئیسه فدراسیونت داشتی که سخنگوی وزارت خارجه بود. من نیمی از حرف هایت را قبول دارم اما با مردم خوب است که صادق باشیم.»

البته مایلی کهن  می توانست برای اثبات حرف خود به موارد دیگری اشاره کند اما او به برای دو عضو هیات رئیسه فدراسیون سمت اجرایی تراشید و دادکان هم به او پاسخ داد و گفت که او اشتباه می کند  او با لحنی کنایه آمیز به مایلی کهن گفت :«من در فدراسیونم قائم مقام نداشت. نایب رئیسم هم آقای نوآموز بود. این بزرگواران هم که ایشان گفت مشاور فدراسیون بودند. ایشان گفتند نصف حرف های مرا قبول داشتند اما من هیچ وقت هیچ بخشی از حرف هایش را قبول نداشتم.  شما راه خودت را می روی و من هم راه خودم را. شما نظر دادن در مورد صداقت را به مردم بسپرید."

دیدگاه‌ها