کد خبر : 1239086 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 10:35 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

دادکان برای دلال‌ها و لمپن‌ها سند دارد؟

حسنی‌خو: وزیر با رویه‌ها مشکل دارد نه کی‌روش

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید اگر حرفی زده می‌شود باید مدرک و سندیت داشته باشد، آیا حرف‌هایی که دادگان درباره لمپن‌ها و دلال‌ها زد با سند بوده است‌؟

حسنی‌خو: وزیر با رویه‌ها مشکل دارد نه کی‌روش
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رضا حسنی‌خو با اشاره به صحبت‌های دادگان رئیس سابق فدراسیون فوتبال درمورد حضور لمپن‌ها و دلال‌ها در نشست وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان فوتبال گفت: دادگان اگر حرفی می‌زند باید مدرک بیاورد که این صحبت‌ها منطقی و درست نیست. باید به گونه‌ای صحبت‌ها بیان شود که بتوان جواب خداوند را داد.

وی هم‌چنین در پاسخ به صحبت‌های مطرح شده در این جلسه و موضع‌گیری جدید علی کفاشیان مبنی بر اینکه تکلیف کی‌روش در تیم ملی طی هفته جاری مشخص می‌شود، اظهارکرد: وزیر ورزش یکسری انتقادات نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال و برخی رویه‌ها و اتفاقاتی که آنجا می‌افتد دارد‌ اما جمع‌بندی ما در وزارتخانه این است که کی‌روش کارش را با تیم ملی ادامه دهد چرا که موقعیت کنونی تغییری نکرده و مواضعمان همان مواضع قبلی است و ما از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کنیم.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره جلسات مجدد کی‌روش و کفاشیان می‌گوید: اگر به این جلسات دعوت شوم حتما مجددا در آن شرکت خواهم کرد اما باید بگویم که برگزاری جلسه برای ماندن کی‌روش ضرورتی ندارد.

حسنی خو ادامه داد: منطقی نیست چنین جلسه‌ای برگزار شود چرا که رفتار و عملکرد وزارتخانه برای کمک بوده و در همین راستا مشکل مالیاتی کی‌روش و مشکلات مالی فدراسیون حل شده و در حال حاضر نیز موضوع بازیکنان سرباز را پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه با توجه به صحبت‌های روز چهارشنبه وزیر ورزش و جوانان این شائبه قوت گرفته که شما نماینده دولت در مذاکرات بوده‌اید و وزارتخانه تمایلی برای ادامه همکاری با کی‌روش ندارد، اعلام کرد: عدم تمایل وزارتخانه برای همکاری با کی‌روش را شدیدا تکذیب می‌کنم. من نماینده‌ی وزارتخانه بودم و به درخواست و با حکم وزیر ورزش و جوانان در جلسات شرکت کردم و چنین بحثی به هیچ وجه مطرح نیست.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: وزیر نماینده دولت است و تصمیم گرفته من به عنوان نماینده‌اش در جلسات میان کفاشیان و کی‌روش شرکت کنم. او انتقاداتی نسبت به برخی روندها موجود داشت اما نیازی نیست که این روندها جابه جا شود.

حسنی‌خو همچنین در پاسخ به اینکه منظور وزیر در مورد «ویروس‌ها» که مانع دفع یا حذف برخی از افراد همچون اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال شدند یا خواهند شد، گفت: من در جلسه حضور داشتم اما لفظ ویروس‌ها را نشنیدم. ‌

دیدگاه‌ها