کد خبر : 1239127 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست در تمرین نبود

کلانتری: برای مدعیان قهرمانی بازی نمی‌کنیم

گفته شده بود هافبک صبا در تمرین این تیم بی‌انضباطی کرده و تارتار نیز او را در اختیار باشگاه قرار داده است اما این بازیکن همانند سرمربی‌اش این مسئله را تکذیب کرد.

کلانتری: برای مدعیان قهرمانی بازی نمی‌کنیم
ایوب کلانتری در گفت‌وگو با "ورزش سه" پیرامون خبر محرومیتش از تمرینات صبا اظهار کرد: بی‌انضباطی در تمرین اتفاق نیافتاد و حتی آقای تارتار این مسئله را گفتند.

او ادامه داد: در تمرین روز چهارشنبه که مصدوم شدم آقای حیات‌پور سرپرست تیم حضور نداشت. بعد از اینکه نتوانستم به تمرین ادامه دهم آقای تارتار گفت کلانتری در اختیار باشگاه و منظور حرف‌شان به عوامل پزشکی تیم بود. وقتی هم این حرف به آقای حیات‌پور منتقل شد ایشان فکر کرد من در تمرین بی‌انضباطی کردم.

هافبک صبا گفت: ظاهرا صحبت‌های سرپرست تیم اشتباه برداشت شده و همه فکر کردند چه اتفاقی در تمرین رخ داده است ولی خوشبختانه با مصاحبه‌ای که آقای تارتار انجام داد همه فهمیدند بی‌انضباطی نبوده است.

کلانتری در خصوص مصدومیتش عنوان کرد: در تمرین روز چهارشنبه مچ پایم آسیب دیدگی جزئی پیدا کرد و بعد از آن نتوانستم تمرین کنم. امروز در تست پزشکی تیم شرکت خواهم کرد و اگر بتوانم در بازی با نفت به صبا کمک کنم با نظر آقای تارتار در لیست تیم قرار می‌گیرم ولی اگر مصدومیتم جدی بود تلاش می‌کنم در هفته آخر مقابل فولاد به تیم اضافه شوم.

او می‌گوید هم تیمی‌هایش به نتیجه هفته‌های گذشته فکر نمی‌کنند: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌توان گفت شکست ما برابر آنها غیر قابل تصور بود. همانطور که بازیکنان ما بعد از پیروزی‌ها آن بازی را فراموش می‌کنند باخت مقابل استقلال را نیز فراموش کرده‌اند و می‌خواهند از تیم نفت امتیاز بگیرند.

هافبک صبا در مورد وضعیت تیمش پیش از بازی نفت گفت: با اجرا کردن توصیه‌های کادر فنی در زمین و آنالیزی که از تیم نفت انجام دادیم می‌توانیم این هفته نتیجه بگیریم. ما به فکر موفقیت صبا هستیم و برای تیم‌های مدعی قهرمانی بازی نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها