کد خبر : 1239153 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:51 | 74.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما مخالف تعویق داربی هستیم

قلعه‌نویی: به کرار گفته‌ایم کارت نگیرد

سرمربی استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش برابر تراکتورسازی با حضور در نشست خبری به تشریح این دیدار پرداخت.

قلعه‌نویی: به کرار گفته‌ایم کارت نگیرد
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در ابتدا با تسلیت درگذشت پدر مقداد نجف‌نژاد درباره شرایط تیمش گفت: در دو سه روز گذشته تنها دیداری بود که تمام بازیکنان را در اختیار داشتیم. دغدغه مالی و مسائل دیگر هم وجود دارد اما بازیکنانم از انگیزه زیادی برای برد در این دیدار بعد از پیروزی برابر صبا برخوردارند.

وی با اعلام اینکه تراکتور شرایط خوبی دارد: آنها تیم خوبی هستند و از مربی خوبی نیز بهره می‌برند و این مساله باعث می‌شود فردا بازی خوبی در استادیوم آزادی شاهد باشیم و تماشاگران و طرفداران دو تیم نیز راضی باشند.

قلعه‌نویی درباره بازیکنان در خطر محرومیت تیمش و نیز در پاسخ به این سوال که با توجه به دربی چه شرایطی برای آنها در نظر خواهد گرفت گفت: این دو بازی برای ما کاملا حیثیتی و مهم است. خصوصا سه امتیاز دیدار برابر تراکتورسازی. مطمئنا بازیکنان از تجربه خوبی برخوردار هستند و اشتباهی مرتکب نخواهند شد. با کرار نیز صحبت کردیم تا کارت نگیرد و بتوانیم او را در برابر پرسپولیس در اختیار داشته باشیم. مصدومیت کرار جزیی است و از کادرپزشکی نیز تشکر می‌کنم. همیشه بازیکنان مصدوم را تحویل می‌گرفتیم و تیم پزشکی ما تلاش زیادی کردند.

قلعه‌نویی در مورد تعویق داربی گفت: ما روی زمان حساب کردیم و با توجه به مشکلات مالی استقلال رزرو هتل مشکل است و ما مخالف تعویق داربی هستیم.

سرمربی استقلال با انتقاد از کیفیت لیگ در فصل جاری به تشریح دلایل آن پرداخت و گفت: به نظر لیگ امسال کیفیت سال گذشته را نداشت و اردوهای پیاپی یکی از مسائلی بود که به ما ضربه زد. برای استقلال سال سختی بود و تعطیلی پیاپی به ما لطمه زد. استقلال بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت و این مساله باعث شد تیم ما بیشترین ضرر را در این رابطه داشته باشد.

وی ادامه داد: ما که برنامه ریزی بلد نیستیم می توانیم از لیگ ترکیه الگوبرداری کنیم. تیم ملی ترکیه برای حضور در جام ملت‌ها اینقدر بازی‌های داخلی‌اش را تعطیل می‌کند؟ 10 سال پیش گفتم و اکنون هم می گویم اما چون چشم آبی نیستیم کسی توجه نمی کند. در این زمین‌ها نمی‌شود بازی کرد و باید تمام استادیوم های ما مثل زمین آزادی شود.

قلعه‌نویی در پایان گفت: باید ریشه یابی کرد که چرا جمعیت استادیوم کم شده است. در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان 200هزار طرفدار به استادیوم آمد و اما می‌گوییم فوتبال ما کیفیت ندارد. باید ریشه‌یابی کرد که دلیل قهر طرفداران از استادیوم چیست و آن را برطرف کرد. وقتی برنامه‌ریزی بلد نیستیم باید حداقل الگوبرداری را یاد بگیریم.

دیدگاه‌ها