کد خبر : 1239158 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 14:04 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ویژه ای برای بازی نفت داریم

صادقی:ذوب آهن با دو بازی بیشتر قهرمان می شد

محمد باقرصادقی دروازه بان ذوب آهن اعتقاد دارد اگر لیگ بیشتر ادامه داشت این تیم می توانست حتی قهرمان شود.

صادقی:ذوب آهن با دو بازی بیشتر  قهرمان می شد
صادقی پیش از بازی حساس برابر ملوان در مورد شرایط خودش و تیم به "ورزش سه" گفت:تیم ما در نیم فصل دوم خیلی خوب کار کرد و فکر می کنم بیشترین امتیازات را در نیم فصل دوم کسب کردیم. اگر لیگ چند هفته دیگر ادامه داشت حتی می توانستیم قهرمان شویم اما متاسفانه هویت برد در تیم ما دیر ظاهر شد و خودش را نشان داد. خوشحالم که توانستیم در ادامه بازی ها خودمان را نشان دهیم و با نتایج خوب مسوولان و هواداران را راضی کنیم. ما در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم و شاید کسی فکرش را هم نمی کرد که چنین جایگاهی در لیگ و جام حذفی داشته باشیم. در لیگ هم می توانیم سهمیه بگیریم و حتی جایگاه مان را بهتر کنیم.

او در مورد شرایط خودش هم گفت: در نیم فصل اول بدشانسی آوردم و مصدومیت هایی داشتم اما در نیم فصل دوم شرایطم بهتر شد و توانستم انتظارات کادر فنی را برآورده کنم. امیدوارم در بازی هایی که درون دروازه می ایستم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. در حال حاضر تمرکزمان روی دو بازی لیگ برتر است و بعد به بازی با نفت در جام حذفی فکر می کنیم. مسلما برای این بازی حساس هم تمرینات ویژه ای انجام می دهیم و بیشتر تمرین پنالتی می کنیم.

صادقی در خصوص بازی حساس برابر ملوان گفت: ملوان تیم خیلی خوبی است و جلوی هیچ تیمی دست و پا بسته بازی نمی کند. این بازی خیلی سخت است و ما تمام تلاش مان را می کنیم 3 امتیاز را بگیریم. برای این بازی خیلی آماده هستیم و ملوان هم چون در پائین جدول است مسلما با انگیزه کار می کند . مراقب مهاجمان حریف هستیم اما شانس برد ما خیلی بیشتر است.

دیدگاه‌ها