کد خبر : 1239207 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 16:58 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی به درجه بالایی در پرسپولیس می رسد

بزیک: مزایده پرسپولیس به بار دهم می کشد

ادموند بزیک آقای گل سابق پرسپولیس معتقد است زمان آنها هم بی پولی بود اما با مدیریت صحیح اتفاقات حاشیه ای برای این تیم نمی افتاد.

بزیک: مزایده پرسپولیس به بار دهم می کشد
ادموند بزیک که سال ها تجربه بازی در پرسپولیس را دارد می تواند بهترین تحلیل را درباره شرایط این روزهای این تیم داشته باشد. در همین رابطه بزیک گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

ثبات مدیریتی نباشد همین می شود
بازی های پرسپولیس در آسیا را پیگیری می کنم و بازی های این تیم را دیده ام.زمانی هم که ما بازی می کردیم شرایط همینطور بود و شاید شرایط سخت تری هم داشتیم و واقعا مانند همین حالا امکاناتی نداشتیم. اما به خاطر ثبات مدیریتی حاشیه ای بوجود نمی امد یا حاشیه ها خیلی زود جمع و جور می شدو زمان ما آقای عابدینی مدیرعامل بودند و به خاطر همین ثبات مدیریتی شرایط بهتر بود. اما از سال 80 تا حالا ببینید پرسپولیس چند مدیرعامل عوض کرده و در همین یک سال سه مربی در این تیم روی کار آمده اند. همین تفکرات و نظرات مختلف به تیم فشار می آورد و یک سری از بازیکنان می توانند با این فشارها کوتاه بیایند و بعضی ها هم واکنش نشان می دهند. به نظر من وقتش رسیده در فوتبال به سراغ رفتار حرفه ای برویم.

ندیدم کریم عصبانی شود
من از سال 70 با کریم باقری همبازی بودم و خیلی کم دیدم که آقا کریم عصبانی شود. وقتی او عصبانی می شود مطمئنا رفتاری دیده و حتما اتفاق بدی افتاده است. ما سر در باشگاه هایمان می زنیم فرهنگی و ورزشی اما واقعیت این است که فرهنگی معنایی ندارد.

بازیکن هر کاری دلش می خواهد می کند
همانطور که گفتم تمام این بی اخلاقی ها به خاطر نداشتن ثبات مدیریتی است. بازیکنی که 6 ماه بازی نمی کند عکسش هر روز روی جلد روزنامه هاست. زمان ما اگر یک سال کم گل می زدیم برای فصل باید دنبال تیم می گشتیم اما حالا بازیکن در یک فصل هر کاری می خواهد می کند و سال بعد هم 4 پیشنهاد دارد!

مزایده به بار دهم هم می کشد!
من در مورد مزایده نمی توانم صحبت کنم چون واقعا اطلاعات زیادی ندارم. صحبت در مورد مزایده لوث شده و همیطور پیش برود به بار دهم هم کشیده می شود. من نمی دانم ملاک صلاحیت چیست و به همین دلیل نمی توانم در این مورد زیاد صحبت کنم.

طارمی به درجه بالایی در پرسپولیس می رسد
به نظر من مهدی طارمی می تواند در آینده پیشرفت کند. امیدوارم در پرسپولیس با تجربه شود و وارد حاشیه ها نشود. چون تیم های بزرگ حاشیه دارند اگر او خودش را حفظ کند می تواند در پرسپولیس به جایگاه بسیار بالایی برسد . او بازیکن خوبی است اما اولین بار که او را دیدم احساس کردم قبلا فوروارد بازی نکرده اما در حال حاضر بعد از چند بازی خیلی در ترکیب جا افتاده و در خط حمله خیلی خوب کار کرده است.

بازیکنان برای برد به زمین می روند
به نظر من بازی با الهلال خیلی سخت است اما بازیکنان وقتی وارد زمین می شوند تمام مشکلات را کنار می گذارند و فراموش می کنند. هر بازیکنی برای برد به زمین می رود و مطئمنا بازیکنان پرسپولیس هم با تمام وجود کار می کنند. من که پیشکسوت هستم دوست دارم تیم ببرد چه برسد به بازیکنانی که داخل زمین هستند. امیدوارم پرسپولیس با شکست الهلال به دور بعدی صعود کند.

نگاه مثبتی به برانکو دارم
من نگاه مثبتی به حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس دارم و دوست دارم پرسپولیس با هر مربی نتیجه بگیرد. او در ایران کارنامه خوبی داشته و روشنفکر است. به نظر من او می تواند در پرسپولیس موفق کار کند.

دیدگاه‌ها