کد خبر : 1239300 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 23:58 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

بکن‌بائر: گوتزه از لوئیس سوارز یاد بگیرد

قیصر فوتبال آلمان اولین نفری بود که بعد از بازی بایرن مقابل بارسا به انتقاد از ماریو گوتزه پرداخت.

بکن‌بائر: گوتزه از لوئیس سوارز یاد بگیرد
به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه هفته گذشته در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بایرن مونیخ در ورزشگاه نیوکمپ میهمان بارسلونا بود که در پایان با نتیجه 3 بر 0 مغلوب این تیم شد. بعد از پایان بازی ماریو گوتزه که اواخر نیمه دوم به جای توماس مولر وارد زمین شده بود به سمت هموطنش تر اشتگن ،دروازه‌بان بارسا، رفت و با او گفت و خندید. این حرکت موجی از خشم و نفرت را در بین هواداران بایرن برانگیخت و فرانتس بکن‌بائر هم گفت:" گوتزه مثل بچه‌هاست."
این مهاجم ملی‌پوش روز بعد از این بابت معذرت‌خواهی کرد، اما امروز قیصر بار دیگر درمورد او صحبت کرد. وی درمورد نیمکت‌نشین شدن این بازیکن گفت:" او باید از بدنش کار بکشد. من به ندرت یک دوئل تن به تن از او دیده‌ام که واقعا از پسش بر بیاید و موفق شود. بهتر است یک نگاهی به سوارز بیندازد. او از گوتزه هیکل بهتری ندارد اما خیلی با ثبات فوتبال بازی می‌کند. او از بدنش کار می‌کشد. گوتزه هم باید روی این نکته کار کند."
بازیکن اروگوئه‌ای بارسلونا معروف است به اینکه در طول بازی نه به خودش و نه به بازیکنان مقابلش رحم نمی‌کند. اخیرا انتقادات به گوتزه افزایش یافته و او در بایرن تبدیل به یک بازیکن ذخیره شده است.
اما امروز کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن، گفت:" او بازیکنی است که فقط پول زیادی بابت آوردنش پرداخت نکردیم، بلکه او با هزار امید و آرزو اینجا آمد. این وظیفه ماست که در این شرایط دشوار از این جوان حمایت کنیم و این کار را هم می‌کنیم." پپ گواردیولا هم از گوتزه حمایت کرد:" او پتانسیل بالایی دارد و من بسیار از او راضی‌ام. هیچ مشکلی هم نداریم."

دیدگاه‌ها