کد خبر : 1239311 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 01:03 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز تا قهرمانی بارسا

بارسلونا مدیون تیر دروازه و دروازه بان والنسیا

رئال مادرید در شب بدشانسی ها خود موفق به کسب پیروزی مقابل والنسیا نشد تا بارسلونا در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرد.

بارسلونا مدیون تیر دروازه و دروازه بان والنسیا
به گزارش "ورزش سه"، به فاصله دو هفته مانده به انتهای لالیگا، ابتدا بارسلونا در نوکمپ با دو گل بر سوسیداد غلبه کرد تا موقتا در فاصله 5 امتیاز بالاتر از رئال قرار بگیرد و منتظر نمایش کهکشانی ها برابر والنسیا بنشیند.

اما رئال مادرید به شکل غیر منتظره ای در نیمه اول دو گل از والنسیا عقب افتاد؛ در حالیکه تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول والنسیا، دو بار توپ های رونالدو و بیل به تیر دروازه برخورد کرده بودند. در ادامه، چیچاریتو هم یک توپ دیگر به تیر زد تا تعداد توپ هایی که به تیرک دروازه والنسیا اصابت کرده بودند به سه برسد.

دیگو آلوس دروازه بان والنسیا نیز ضمن مهار چند توپ خطرناک، در دقیقه 46 نیمه اول، پنالتی کریستیانو رونالدو را دفع کرد تا میزبان با دو گل در کیسه به رختکن برود. او در نیمه دوم نیز با وجود دریافت دو گل از په په و ایسکو، 4 مهار استثنایی داشت تا رئال مادرید نتواند سه امتیاز از این بازی را کسب کند.

بدین ترتیب فاصله بارسا با رئال به 4 امتیاز افزایش یافت و حالا بارسا با خیال راحت، هفته آینده به زمین اتلتیکو مادرید خواهد رفت. کاتالان ها حتی در صورت شکست در این بازی نیز می توانند با یک پیروزی راحت بر لاکرونیا در هفته پایانی، قهرمان لالیگا شوند. در واقع بارسا به نوعی قهرمانی زودهنگام خود را مدیون تیر دروازه و درخشش استثنایی دروازه بان والنسیاست.

دیدگاه‌ها