کد خبر : 1239321 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 01:51 | 91.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

آنچلوتی: با این بازی به فینال برلین خواهیم رفت

رئال مادرید امشب با تساوی 2-2 برابر والنسیا، تقریبا از قهرمانی در لالیگا ناامید شد و حالا چشم به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس دارد.

آنچلوتی: با این بازی به فینال برلین خواهیم رفت
به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در انتهای بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:

تشویق هواداران با وجود ناکامی در کسب پیروزی


بازی خوب اما نتیجه نامطلوب بود. فرصت های زیادی برای گلزنی از دست دادیم و تا لحظه آخر برای پیروزی جنگیدیم. شایسته برد بودیم ولی این کافی نیست، روز چهارشنبه مقابل یوونتوس باید بهتر از این نتیجه بگیریم.

عملکرد تیم

واکنش تیم پس از دریافت دو گل خوب بود. همه برای جبران جنگیدند و یک تلاش جمعی را شاهد بودیم. دو گل زدیم و سه توپمان هم به تیر خورد. نتیجه غیرمنصفانه بود ولی در فوتبال از این مسائل اتفاق می افتد.

از دست رفتن لالیگا


لالیگا دیگر خیلی پیچیده شد ولی دو بازی دیگر داریم که باید در هر دو به پیروزی برسیم. همه بخاطر این نتیجه احساس یاس می کنیم. برای پیروزی همه کار کردیم ولی بازیکنان می دانند که با این بازی می توانیم یوونتوس را شکست داده و به فینال برلین برسیم. این بازی می تواند محرک خوبی برای بازی روز چهارشنبه باشد ولی باید روی اشتباهاتی که مقابل والنسیا داشتیم کار کنیم. اشتباهاتی که تاوان سنگینی برای ما داشتند.

وضعیت کروس و بنزما

کروس از ناحیه کمر دچار کوفتگی شده و فردا باید مورد آزمایش قرار بگیرد. به شخصه خوشبینم که به بازی یوونتوس برسد. در مورد بنزما نیز همین خوشبینی وجود دارد.

اعتراضات به کاسیاس غیرمنصفانه نبود؟


کاسیاس هم مثل دیگر بازیکنان بازی خوبی انجام داد.

دریافت دو گل آسان

اشتباهات کوچکی روی هر دو گل داشتیم. مدافعان روی توپ های ارسالی از جناحین، جاگیری خوبی نداشتند. گل اول روی یک سانتر تند و تیز بود ولی در مجموع، مدافعان عملکرد بدی نداشتند.

غیبت واران

او شب گذشته دچار سرماخوردگی شد و کمی هم خسته بود. نتوانست به این بازی برسد.

دو تعویض در بین دو نیمه (مارسلو و کارواخال بجای کوئنترائو و آربلوا)


برای جبران دو گل خورده، مهره های هجومی تر را وارد زمین کردم. بهترین راه حمله کردن، استفاده از دو بال کناری سریع و تهاجمی بود.

دیدگاه‌ها