کد خبر : 1239395 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز :

واکنش رسانه های کاتالونیا به فرصت سوزی رئال

دو نشریه معتبر چاپ بارسلون، پس از تساوی شب گذشته رئال مادرید مقابل والنسیا در برنابئو، پیشاپیش به استقبال قهرمانی بارسا رفته اند.

واکنش رسانه های کاتالونیا به فرصت سوزی رئال
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته از هفته 35 لالیگا در زمین خود، 2-2 مقابل والنسیا متوقف شد تا همنانند سال گذشته، والنسیا رئال را از قهرمانی در لالیگا ناامید کند. نتیجه بازی سال گذشته این دو تیم در برنابئو نیز 2-2 شده بود.

بدین ترتیب بارسلونا با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، تنها با کسب یک پیروزی از دو بازی باقیمانده، قهرمان اسپانیا خواهد شد. واکنش نشریات چاپ کاتالونیا و در راس آنها اسپورت و موندودپورتیوو به این فرصت سوزی رئال، مطابق انتظار بود.

اسپورت : پس از تساوی رئال مقابل والنسیا، حالا بارسا نباید بگذارد که این لالیگا از چنگش خارج شود. اگر 2 مسابقه باقیمانده تعلیق نشوند، بارسلونا می تواند هفته بعد، قهرمانی زودهنگامش را جشن بگیرد.

موندو دپورتیوو
: رئال مادرید تقریبا با لالیگا وداع گفت.
رئال در شرایطی که 2-0 از والنسیا عقب بود، در نهایت کار را به تساوی کشاند اما فاصله اش با بارسا به 4 امتیاز رسید. تنها دو بازی دیگر باقیمانده و بارسا می تواند هفته آینده در صورت برتری بر اتلتیکو قهرمان شود. رئال سه بار توپ را به تیر دروازه والنسیا زد و رونالدو نیز یک پنالتی را زا دست داد اما خبر بد برای آنها مصدومیت تونی کروس بود.

دیدگاه‌ها