کد خبر : 1239523 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:26 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار:هر کس ایراد دارد را از فوتبال بیرون کنند

مهدی تارتار سرمربی صبا به خاطر اعتراض به داوری در بازی با نفت اخراج شد.

تارتار:هر کس ایراد دارد را از فوتبال بیرون کنند
به گزارش "ورزش سه"،تارتار بعد از این بازی گفت:داور این بازی یکی از داوران خوب، زحمت کش و شجاع فوتبال است و مطمئن هستم شب سرش را راحت می‌گذارد و می‌خوابد. اکبریان از داوران خوب فوتبال ما است اما از مسئولان فدراسیون انتظار دارم هر کسی که ایراد دارد چه مربی است و چه داور از فوتبال بیرون بیندازند و محرومیت‌های طولانی مدت برایش درنظر بگیرند.به هیچ وجه قصد «متلک انداختن» ندارم و همانطور که دیدید حسابی از داور امروز صبا و نفت تعریف و تمجید کردم.

سرمربی صبا در مورد شکست یک بر صفر تیمش گفت: جا دارد از تک تک بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که ارائه دادند تشکر کنم. واقعا زحمت کشیدند ولی در روزی که حقمان مساوی بود باختیم. می توانستیم پیروز میدان باشیم ولی متأسفانه اینگونه نشد. نفتی‌ها خسته بودند و جا دارد این پیروزی ارزشمند را به آنها تبریک بگویم.

او در مورد اعتراض به نفتی ها برای بستن «جی پی آر اس» هم گفت: در بازی با استقلال بازیکنان نفت دستگاهی به اسم بلت بسته بودند که داور به آنها اجازه استفاده نداد. اول بازی ما به داور اعتراض کردیم که بازیکنان نفت این دستگاه را بستند اما داور به آنها اجازه بازی داد و به اعتراض ما توجهی نکرد. از مسئولان فدراسیون انتظار دارم هر فردی که ایراد دارد را از فوتبال به بیرون بیندازند.

دیدگاه‌ها