کد خبر : 1239615 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 11:29 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع صبا: مطمئنم پنالتی نکردم

کمتر اتفاق افتاده است که بازیکن بومی جایی در ترکیب صبا داشته باشند اما داوود بهادری برای دومین بار در این فصل این فرصت را مقابل نفت تهران به دست آورد.

مدافع صبا: مطمئنم پنالتی نکردم
داوود بهادری در خصوص دیدار صبا و نفت به "ورزش سه" گفت: بر خلاف بازی هفته گذشته با استقلال، عملکرد خوبی مقابل نفت داشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم یا حداقل یک امتیاز را از آن خود کنیم اما فکر می‌کنم اشتباه داوری باعث شد نتوانیم به هدفی که داشتیم دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: نفت تیم مدعی قهرمانی و یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر فوتبال ایران است ولی با این وجود در بیشتر دقایق بازی ما توپ را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

"پنالتی که مرتکب شدی درست بود؟" بهادری پاسخ داد: قطعا پنالتی نکردم چون وحید امیری پایش را به پای من گیر داد و به زمین افتاد. داور می‌توانست آن صحنه را پنالتی اعلام نکند ولی اتفاقی است که افتاده و نمی‌توانیم نتیجه بازی یا تصمیم داور را عوض کنیم.

مدافع صبای قم اظهار کرد: خطایی که روی روزبه چشمی صورت گرفت و آقای تارتار به آن معترض بود کاملا پنالتی بود چون بازیکن ما با بیرانوند تک به تک بود و می‌توانست آن توپ را گل کند. چشمی هم گفت که بیرانوند خودش را به او زده که روی زمین افتاده است.

او در خصوص حضورش در ترکیب صبا پس از هفته نهم گفت: خدا را شکر این فرصت در اختیارم قرار گرفت تا برای تیم شهرم بازی کنم. نمی‌دانم عملکرد قابل قبولی داشتم یا نه اما خوشحالم که توانستم نظر کادر فنی را برای حضور مقابل نفت تهران جلب کنم.

بهادری علت عدم حضور بازیکنان قمی در ترکیب صبا را اینطور عنوان کرد: بازیکنان قمی این پتانسیل را دارند که بتوانند در لیگ برتر و برای صبا بازی کنند اما تحقق آن نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان است. بازیکنان قمی همیشه مظلوم واقع می‌شوند و امیدوارم نگاه بیشتری به آنها شود. هفته گذشته هم دیدیم محسن کرمی 30 دقیقه مقابل استقلال تهران بازی کرد و همه از عملکرد او راضی بودند.

او اظهار کرد: بازیکن جوان، قمی و غیر قمی ندارد؛ اگر به جوانان بیشتر بها داده شود مطمئنا نتیجه بخش خواهد بود. خوشبختانه آقای مرفاوی و الهامی در ابتدای فصل و در حال حاضر نیز آقای تارتار نگاه ویژه‌ای به جوانان تیم خصوصا قمی‌ها دارد و ان‌شاالله این توجهات ادامه داشته باشد.

بهادری تصریح کرد: ما هفته‌ها در جایگاه ششم تا هشتم جدول بودیم و باید هفته آینده نتیجه بگیریم تا جایگاه فعلی را حفظ کنیم چون برای شخصیت تیم خوب نیست که رتبه‌ای پایین‌تر از هشتم داشته باشد.

دیدگاه‌ها