کد خبر : 1239734 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 19:14 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم

موافقت استقلال با برگزاری دربی در روز 5شنبه

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در پاسخ به ادعای همتایش در تیم رقیب اعلام کرد استقلال هم می خواست بازی دربی در روزی جدا از سایر بازی ها انجام شود.

موافقت استقلال با برگزاری دربی در روز 5شنبه
به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری فر در پاسخ به ادعای مسوول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید: ما هم دوست داشتیم به پرسپولیس کمک کنیم و آقای قلعه نویی به عنوان نفر اول کادرفنی استقلال مخالفتی با این موضوع ندارد. ایشان رضایت خودش را برای برگزاری بازی در روز 5شنبه اعلام کرده اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن مساله اسکان تیم است.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه در فصلی قرار داریم که همایش های زیادی در هتل های تهران برگزار می شود با کمبود هتل مواجه هستیم والا اگر این مشکل وجود نداشته باشد استقلال راضی به برگزاری دربی در روز 5شنبه است تا به پرسپولیس برای حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی کمک شود. نگاه امیر قلعه نویی به باشگاه پرسپولیس در این مقطع ملی است و ایشان نیز مایل است شرایطی مهیا شود تا پرسپولیس در آسیا موفق عمل کند. اگر پرسپولیس تضمین می دهد که این باشگاه برای برپایی اردو و اسکان مشکلی ندارد و می توانند برای رزرو هتل کمک کنند ما موافقت خود را با برگزاری دیدار در روز 5شنبه اعلام می کنیم.

او در پایان ابراز امیدواری کرد دربی 80 با توجه به شرایط خاصش و عدم حساسیت جدولی با کمترین حاشیه برگزار شود و هواداران دو تیم از تماشای یک دیدار زیبا و پرهیجان لذت ببرند: ما برای پرسپولیس بعد از دیدار دربی در آسیا آرزوی موفقیت داریم و استقلال با تمام قدرت در دربی حاضر خواهد شد و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها