کد خبر : 1240120 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 15:57 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

درودگر: تخلفات مس کرمان ثابت شده است

مدیرعامل نساجی مازندران ادعا می‌کند که اگر طرفداران مس کرمان می‌ دانستند که تیمشان با چه کارهایی می‌خواهد به لیگ‌برتر صعود کند، هرگز علیه او بنر نمی‌آورند.

درودگر: تخلفات مس کرمان ثابت شده است
صادق درودگر در این باره به "ورزش سه" گفت: مردم کرمان، مردم بسیار شریفی هستند و همچنین مسوولان این شهر کسانی هستند که مسائل اخلاقی را به هر چیزی ترجیح می‌ دهند. مطمئنا اگر مردم کرمان می‌ دانستند که با چه راه هایی این تیم می‌ خواهد به لیگ‌برتر صعود کند.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای اسنادی که ادعا می‌ کرد علیه مس کرمان دارد چه شد هم می‌ گوید: ما همه این اسناد را به فدراسیون فوتبال و کمیته سیانت دادیم و شما دیدید که آقای علیپور هم امروز در مصاحبه ای تایید کرد که مدارک ما درست است. ما سند پولی که رد و بدل شده را هم داده ایم که همه آنها تایید شده است. منتظر رای هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌ افتد.

مدیرعامل نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است که این تیم به بازی پلی آف برسد، در حالی که مس کرمان برنده بازی پلی آف شده است هم گفت: قبلا فدراسیون فوتبال از مس کرمان و مس رفسنجان تعهد گرفته بود که در صورتی که حقانیت ما ثابت شود و مس کرمان تخلف کرده باشد، بازی پلی آف دوباره تکرار شود. حالا هم اتفاق جدیدی نیفتاده است و اگر تخلف مس کرمان ثابت شود که می‌ شود بازی پلی آف دوباره تکرار می‌ شود.

دیدگاه‌ها