کد خبر : 1240129 | 23 اردیبهشت 1394 ساعت 16:17 | 160.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم بین 4 هلندی توانستم این عنوان را کسب کنم

جهانبخش: هیدینگ گفت این تازه شروع کارت است

علیرضا جهانبخش افتخاری جدید برای فوتبال ایران بدست آورد. او عنوان بازیکن برتر جوپیلرلیگ را به خود اختصاص داد تا دومین خارجی تاریخ این لیگ شود که چنین عنوانی بدست آورده است.

جهانبخش: هیدینگ گفت این تازه شروع کارت است
جهانبخش در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید:« امسال باشگاه اسپارتا روتردام مراسم را میزبانی می کرد. ابتدا 5 گل برتر لیگ نمایش داده شد که دو گل من هم جزوش بودند. یکی گلی که از پشت محوطه جریمه به فورتانا سیتارد زدم و دومی گلی که با پشت پا مقابل آلمره سیتی به ثمر رساندم. بعد هم به ترتیب بهترین بازیکن جوان فصل، بهترین گلزن، بهترین مربی و سپس بهترین بازیکن انتخاب شدند. بازیکن جوان فصل و بهترین مربی از تیم اف سی آیندهوون بودند، آقای گل از تیم ما بود و بهترین بازیکن هم که من انتخاب شدم. آرس، هم تیمی ام که آقای گل شد هم به صورت افتخاری میان گزینه های بهترین بازیکن فصل آمد. 5 نفر بودیم، 4 هلندی و یک ایرانی که خوشحالم بین 4 هلندی توانستم این عنوان را کسب کنم.»

جهانبخش جایزه اش را از گاس هیدینگ دریافت کرد. او در این باره می گوید:« گاس هیدینگ جوایز را می داد. باعث افتخارم بود که گاو طلایی را از دست او گرفتم. کمی هم با هیدینگ صحبت کردم. او گفت که بازی هایم را دنبال می کند و نظرش روی من مثبت است. تاکید کرد که اگر همینطور ادامه بدهم آینده درخشانی خواهم داشت. گفت این شروع کارت است و نباید به این جایزه و عنوانی که بدست آوردی قانع شوی. »

علیرضا جهانبخش در این مراسم دو میهمان ویژه داشت. پدر و مادر علیرضا هم کنارش نشسته بودند و شاهد انتخاب او به عنوان بازیکن برتر فصل. او در این باره می گوید:« بلیت برگشت پدر و مادرم به ایران چند روز قبل بود اما خودم ترجیح دادم که آنها در این مراسم کنارم باشند. حس خیلی خوبی بود. استرس را در چهره آنها می دیدم. بخصوص لحظه های آخر که مجری مراسم می خواست اسم بازیکن برتر را بگوید. خدا را شکر که جلوی پدر و مادرم سربلند شدم. آنها به من افتخار کردند و از این بابت خیلی خوشحالم. »

اولین نفر چه کسی به جهانبخش تبریک گفت؟ او به ترتیب نام می برد:« ابتدا گاس هیدینگ، سپس پدر و مادرم و بعد مدیر برنامه هایم و البته مدیر نایمخن. واقعا خوشحال بودم. بخصوص بعد از این همه تلاشی که انجام دادم و به این موفقیت رسیدم. دوری از خانواده، غربت و تمرینات طاقت فرسا. با این جایزه همه این سختی ها را فراموش کردم. »

دیدگاه‌ها