کد خبر : 1240240 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 11:28 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ارجاع موارد مطروحه پیکان به فدراسیون

رئیس کمیته نظارت بازرسی و صیانت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: همه موارد مطرح شده از سوی باشگاه پیکان را به رکن قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع می دهیم.

ارجاع موارد مطروحه پیکان به فدراسیون

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت سازمان لیگ،  حجت السلام علیرضا علیپور در پی اظهارت یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پیکان بیان کرد: اعضای سازمان لیگ خود را موظف می داند پیگیر مطالبات به حق همه باشگاه هاست و در این رابطه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.


این مقام مسئول افزود: طبق مفاد بند 8 ماده یک آئین نامه رابطه باشگاه ها با لیگ همه اعضا حقیقی و حقوقی باشگاه ها موظف اند با حفظ احترام متقابل از هرگونه اظهار نظر بر علیه سایر اعضای لیگ امتناع نموده و باشگاه ها طبق اساسنامه موظف هستند در همه مراودات خود این اصل اساسی را جاری و برهمه اصول کاری خود حاکم بدانند.


وی تاکید کرد:از فصل آینده اعضای محترم حقیقی و حقوقی  باشگاه ها که به این اصل پایبند نباشند مجوز فعالیت آنان صادر نخواهد شد و در طول فصل آینده نیز در صورت رعایت نکردن این اصل مجوز صادره باطل می شود.


حجت السلام علیرضا علیپورگفت: مسئولان و اعضای هیأت مدیره محترم باشگاه ها هرگونه سوال یا مطالبه نسبت به موارد مختلف را می توانند براساس آئین نامه باشگاه ها با لیگ پیگیری کنند و سازمان لیگ نیز خود را موظف می داند به همه موارد مطرح شده پاسخگو باشد.


وی بیان کرد: توزیع درآمدها بین باشگاه ها در سازمان لیگ نیز بر مبنای آئین نامه با رعایت حقوق همه باشگاه ها انجام می شود و اگر مدیران محترم باشگاه ها ابهام یا سوالی در این رابطه داشته باشند سازمان لیگ فوتبال آمادگی پاسخگویی به سوالات آنان و پیگیری موارد مطرح شده را دارد.


رئیس کمیته نظارت بازرسی و صیانت و از لیگ فوتبال ایران در مورد موارد مطرح شده از سوی یکی از اعضای هیأت مدیره محترم باشگاه پیکان گفت:سازمان لیگ فوتبال ایران از روز شنبه هفته جاری همه موارد مطرح شده از سوی این باشگاه را به رکن قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع داده است و مسئولان این باشگاه می توانند از طریق ارکان قضایی فدراسیون پیگیر موارد مطرح شده باشند.


 حجت السلام علیرضا علیپور تاکید کرد: ایجاد امنیت روانی برای همه باشگاه ها بطور یکسان و با رعایت مقررات از اهم سیاست های جاری سازمان لیگ است و این سازمان ضمن احترام به همه آنها نگاه یکسانی به باشگاه ها دارد و عملکرد سازمان لیگ در طول این سال ها شاهدی بر این مدعاست.

دیدگاه‌ها