کد خبر : 1241002 | 27 اردیبهشت 1394 ساعت 14:51 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سازمان لیگ تحویل وزیر ورزش می‌شود

کفاشیان: با متخلفین حوادث تبریز برخورد می‌کنیم

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد باید با متخلفین ماجراهای فینال لیگ برخورد شود.

کفاشیان: با متخلفین حوادث تبریز برخورد می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، کفاشیان ابتدا حرف‌هایش را از موضوع اعلام برگزاری مراسم از بلندگوهای ورزشگاه یادگار امام آغاز کرد و گفت: گوینده ورزشگاه کار خیلی بدی کرد که این موضوع را به هواداران انتقال داد البته پزشک تراکتورسازی و افرادی که خبر تساوی در اصفهان را به نیمکت تیم تبریزی منتقل کردند کار اشتباهی انجام دادند که ما این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد.

او در ادامه گفت: باید با عوامل اتفاقات تبریز برخورد شود.

به عقیده کفاشیان اتفاقات تبریز نباید روی برگزاری باکیفیت لیگ تاثیر بگذارد. او با تبریک به مسوولان سپاهان گفت: نکته مهم این بود که هرگز نمی‌شد تصور کرد که کدام تیم برنده است و دیدید که تراکتورسازی تا دقایق آخر برای قهرمانی تلاش می‌کرد. مهم این است که سازمان لیگ به بهترین شکل کار خود را انجام داد و همه دیدند که نفت تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش کرد و من هم به تبریز رفته بودم که جام را در آنجا به یکی از دو تیم اهدا کنم. با توجه به نتایج تصور می‌کردیم که جام در تبریز بالا برود ولی جام به اصفهان رفت و من هم بدون اینکه کاپی را به تیمی اهدا کنم برگشتم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری این موضوع صورت گرفته است گفت: قطعا گزارش‌هایی را جمع‌آوری کردیم که سازمان لیگ هم گزارشی را به وزیر ورزش ارائه داد. مطمئن باشید اگر تخلفی صورت گرفته باشد با این موضوع برخورد خواهد شد.

دیدگاه‌ها