کد خبر : 1241199 | 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقاً من زیادی باغیرت هستم

بیک‌زاده: آقای بیانی مگر شما پزشک استقلالی؟

پس از دربی شاهرخ بیانی طی یک مصاحبه مسائلی را عنوان کرد که علت غیبت بیک‌زاده را به عواملی دیگر ربط داد که این مساله باعث ناراحتی هاشم بیک‌زاده شد.

بیک‌زاده: آقای بیانی مگر شما پزشک استقلالی؟
بیک‌زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" می‌ گوید: ابتدا به نوبه خودم از هوادارانی که همیشه پشت تیمشان بوده اند و در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم و به خاطر نتایجی که در این فصل گرفتیم و نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم، عذرخواهی کنم. متاسفانه آقای شاهرخ بیانی طی یک مصاحبه مسائلی را عنوان کرده بودند که واقعا نمی‌ دانم اسمش را چه چیز بگذارم. من باید بگویم که هر تیم فوتبال یک تیم پزشکی دارد و همیشه از اوضاع و احوال یک بازیکن پزشک تیم است که سررشته دارد و می‌ تواند تشخیص دهد که یک بازیکن در شرایط بازی است یا نه و از نظر سلامت بدنی این پزشک است که تایید می‌ کند که بازیکن سالم است یا ناسالم. من چند روز قبل از بازی دربی مسمویت شدیدی گرفته بودم که باعث شد شرایط سختی را تجربه کنم و حتی این بیماری به من اجازه نمی‌ داد که بخواهم با تیم تمرین کنم. اگرچه در کنار تیم بودم ولی خدا و پزشک تیم می‌ داند که شرایط بازی کردن نداشتم و تمام تلاشم را کردم که بتوانم خوب شوم و به بازی برسم اما قسمت نبود. حال اینکه ایشان این صحبت را مطرح می‌ کند، نمی‌ دانم منظورشان چیست؟

بیک‌زاده در ادامه می‌ گوید: آقای بیانی از موضوعاتی سخن می‌ گوید که در مورد آنها هیچگونه اطلاعی ندارد. او گفته که من 650 میلیون تومان پول گرفته ام. در حالی که من می‌ خواهم بدانم مگر آقای شاهرخ بیانی مسوول امور مالی باشگاه است که این مسائل را می‌ داند یا صحبت از این می‌ کند که من بیمار نبوده ام در حالی که پزشک تیم می‌ تواند همه چیز را تایید کند. کاش شرایطی به وجود بیاید که با پزشک تیم در مورد مسمومیتم صحبت کند. آقای بیانی من اتفاقا چوب غیرت بیش از حدم را می‌ خورم. چه کسی می‌ تواند منکر این شود که چه مصدومیتی باعث از دست دادن جام‌جهانی برای من شد. در شرایطی که می‌ توانستم در جام‌جهانی فیکس بازی کنم اما برای باشگاهم استقلال با تمام وجود تلاش می‌ کردم و فشار بیش از حدی که روی پای من آمد در نهایت باعث از دست دادن بزرگترین ویترین جهانی فوتبال شد. من سال هاست که برای استقلال زحمت کشیده ام و هیچ منتی ندارم اما گویا در استقلال دیواری کوتاهتر از من پیدا نمی‌ شود. من همیشه خالصانه برای تیم زحمت کشیدم و این جواب دستمزد من است.

هافبک آبی‌پوشان درباره اوضاع مالی باشگاه استقلال می‌ گوید: در فصلی که گذشت باشگاه از نظر مالی خیلی مشکل داشت و من در بحبوهه این مشکلات بعد از سال ها فوتبال بازی کردن یک خانه توانستم خریداری کنم. اما خانه ای که به خاطر همین مشکلات مالی باشگاه هنوز سندش به نام نخورده است. می‌ توانستم در نیم فصل با پیشنهاداتی که داشتم در بدترین حالت پولم را به با شگاه ببخشم و دو برابر آن پولی که از باشگاه طلب داشتم را از باشگاه دیگر بگیرم و به فوتبالم ادامه دهم. در شرایطی که بازیکن تیم‌ملی بودم و به اندازه کافی هم اسم و رسم داشتم که از دور شدن از استقلال نترسم اما به خاطر هواداران فهیم و نام استقلال و کمک به تیم ماندم و در نهایت این است دستمزد و پاداش صداقت من.

او درباره بازی های شاهرخ بیانی و گلزنی اش به تیم استقلال گفت: آقای بیانی من به شما احترام می‌ گذارم ولی یک چیز به شما می‌ گویم تو حق نداری من را قضاوت کنی. خداوند همیشه به واقعیت ها آگاه است و اوست که همه چیز را می‌ داند. کاش آقای بیانی گذشته اش را فراموش نمی‌ کرد. در روزهایی که گل زدن به استقلال با پیراهن پرسپولیس برای او یک حس خوب بود.

بیک‌زاده در مورد دعوتش به تیم‌ملی می‌ گوید: خدا را شکر می‌ کنم که هنوز افتخار دارم پیراهن تیم‌ملی کشورم را به تن کنم و امیدوارم لایق پوشیدن این پیراهن باشم. از آقای کی‌روش هم متشکرم که به من اعتماد کرد و امیدوارم جواب این اعتماد را هم بدهم.

بیک‌زاده که چندی پیش از سوی سازمان لیگ توسط هواداران به عنوان سومین بازیکن برتر استقلال شناخته شد می‌ گوید: این لطف خداست، وگرنه من هاشم بیک‌زاده کسی نیستم و همیشه سعی کردم از منیت دور باشم. از هواداران ممنونم که به من لطف داشتند و امیدوارم در فصل پیش رو باشگاه استقلال بتواند باعث شادی هواداران خوب و مهربان باشد.

بیک‌زاده در پایان در مورد ماندنش در استقلال می‌ گوید: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و صحبت از تمدید قرارداد و ماندن یا نماندن زود است. اگر افتخار داشتم پیراهن آبی را دوباره برتن می‌کنم و اگر هم نداشتم برای باشگاه استقلال و هوادارانش آرزوی شادی و پیروزی می‌ کنم.

دیدگاه‌ها