کد خبر : 1241446 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:26 | 70.6K بازدید | 0 دیدگاه

دادرس:

واگذاری استقلال به سمند خصوصی‌سازی نیست

مهدی دادرس مدیرعامل سابق ایران‌خودرو در مورد واگذاری استقلال به سمند عنوان کرد این روش خصوصی ساز نبود و مثل این است که بارحم اجاره‌ای بچه‌دار شوی.

واگذاری استقلال به سمند خصوصی‌سازی نیست
دادرس در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: من مطمئن هستم که شرکت خودروساز ایران‌خودرو تحت‌فشار مجبور به پذیرش باشگاه استقلال شده است. با دلیل و مدرک می‌توانم بگویم که این کار به نفع خودروسازان نیست علتش هم این است که در 2سال گذشته مشکلات زیادی مبنی بر سودوزیان سرمایه‌گذاری وجود داشته است که مسوولیت باشگاهی مثل استقلال هم قطعا بر آن افزوده خواهد شد.

او ادامه داد: فعلا سفره وسیعی بازشده که می‌تواند بخشی از قرض‌های استقلال را کم کند و به این باشگاه سروسامان بدهد اما من پیش‌بینی می‌کنم که به‌زودی ظرف یکی، دو سال آینده باشگاه استقلال مجددا به دولت بازگردانده شود. این اصلا روش واگذاری به بخش خصوصی نبود و انگار از یک بخش دولتی به بخش دولتی دیگر انتقال یافته باشد.

دادرس در رابطه با برگزاری 4 مرحله مزایده گفت: آقایان فقط شو اجرا کردند و از اول هم قرار بود چنین اتفاقی بیافتد که استقلال و پرسپولیس به خودروسازان تحمیل شود که سایپا زیر بار آن نرفت. فقط شعار مزایده دادند. حالا این اتفاق افتاده مبارک خودروسازان باشد، اما مردم ساده نیستند که متوجه این نشوند، خصوصی‌سازی در کار نبود در حقیقت مسوولیتی که برعهده وزارت ورزش بود به دوش خودروسازان افتاد و این مساله از قبل پیش‌بینی شده بود.

دیدگاه‌ها