کد خبر : 1242975 | 05 خرداد 1394 ساعت 21:19 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت، مانع انتقال خدیرا به یوونتوس

بعد از آنکه مذاکره سامی خدیرا با شالکه به نتیجه نرسید، یوونتوس برای جذب این بازیکن پا پیش گذاشت.

مصدومیت، مانع انتقال خدیرا به یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، خدیرا که قراردادش با رئال مادرید به پایان رسیده است، قصد دارد این تیم را ترک کند. بعد از آنکه اخباری مبنی بر تمایل باشگاه شالکه آلمان به خرید وی منتشر شد، طی روزهای گذشته نمایندگانی از یوونتوس با جدیت انتقال این بازیکن به ایتالیا را پیگیری کردند. امروز "گاتزتا دلو اسپورت" نوشت توافق نهایی بین دو طرف انجام شده و خدیرا قرار است فردا در تست پزشکی یووه شرکت کند. اما یک مانع بر سر راه قرار فردا وجود دارد و آن زانوی مصدوم این بازیکن است.
خدیرا در جام جهانی 2014 برزیل ز ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شد و نتوانست در دیدار فینال آن تورنمنت که بین تیم ملی آلمان و تیم ملی آرژانتین برگزار شد، حضور پیدا کند. بعد از بازگشت به آلمان دکتر اولریش بوئنیش زانوی این بازیکن را عمل کرد.
سامی خدیرا که از سال 2010 به رئال پیوسته بود، با آمدن آنچلوتی نتوانست در ترکیب کهکشانی‌ها جایی داشته باشد و تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد. به همین دلیل تصمیم گرفت قراردادش را با این تیم تمدید نکند و از مادرید برود. یوونتوس مایل است قرارداد 4 ساله‌ای را با این بازیکن به امضا برساند و دستمزد سالانه 4 میلیون یورو را هم برای وی درنظر گرفته است.

دیدگاه‌ها