کد خبر : 1245189 | 17 خرداد 1394 ساعت 17:38 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابن‌قاسم: اسکوچیچ به استقلال نمی‌رود

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت‌هایی که درباره رفتن او به استقلال مطرح می‌شود، درست نیست.

ابن‌قاسم: اسکوچیچ به استقلال نمی‌رود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین ابن​قاسم اظهار کرد: اسکوچیچ 26 خرداد به ایران برمی‌گردد و تمرینات تیم از 27 خردادماه در اهواز آغاز می​شود. احتمالا پنجم یا ششم تیرماه نیز برای برگزاری اردو به کرج می​رویم و تا پیش از آغاز مسابقات هم هفت دیدار تدارکاتی در برنامه اسکوچیچ وجود دارد.

وی با بیان این‌که اسکوچیچ برنامه​اش را برای باشگاه ایمیل کرده، گفت: برنامه اسکوچیچ را داریم و او لیست بازیکنان مورد نظرش را هم داده و منتظر هستیم تا وضعیت باشگاه و مدیرعامل جدید مشخص شود تا پس از آن برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی، وارد مذاکره شویم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مشخص شدن مدیرعامل باشگاه، گفت: چیزی مشخص نیست؛ ممکن است یک ربع، یا یک ساعت بعد یا فردا وضعیت مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که فصل نقل و انتقالات آغاز شده، فکر نمی​کنید عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه باعث شده بازیکنان برای همکاری با این تیم دچار تردید شوند؟ عنوان کرد: خیر، به این صورت نیست، چرا که در حال حاضر هیچ بازیکنی جذب هیچ باشگاهی نشده و بازیکنان حرفه​ای هستند و کمی سبک و سنگین می​کنند تا ببینند کدام تیم برای حضورشان بهتر است.

ابن​قاسم افزود: در حال حاضر مدیرعامل بیشتر تیم​ها به ویژه استقلال و پرسپولیس که بزرگ​های لیگ هستند، مشخص نیست و این مشکل برای خیلی از تیم​ها نیز وجود دارد. ان​شاءالله وضعیت فولاد هر چه زودتر مشخص می​شود.

وی درباره این‌که در خیلی از رسانه​ها از استقلال تهران به عنوان باشگاهی که خواهان اسکوچیچ است، یاد می‌شود، گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دو ساله دارد و سرمربی فولاد است و صحبت​هایی که درباره رفتن او به استقلال تهران مطرح شده، درست نیست. حتی آقای افشارزاده هم در یکی از مصاحبه​هایش گفته که اسکوچیچ با فولاد قرارداد دارد ولی با این وجود هنوز هم برخی​ها دوست دارند در این رابطه مطالبی را عنوان کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت سروش رفیعی هم خاطرنشان‌کرد: تا آن‌جا که می‌دانم او در اردوی تیم‌ملی است و قرار است با توجه به شرایطی که دارد، رایزنی کنند تا ببینند که می​تواند در خارج از کشور تیم‌ملی را همراهی کند یا خیر. او در حال حاضر بازیکن فولادخوزستان است.

دیدگاه‌ها