کد خبر : 1246005 | 22 خرداد 1394 ساعت 10:18 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده:

منصوریان نباشد به گزینه خارجی فکر می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چرا وقتی افجه‌ای در استقلال بود این صحبت‌ها را مطرح نکرد؟

منصوریان نباشد به گزینه خارجی فکر می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهرام افشارزاده در خصوص اینکه علیرضا منصوریان با تیم نفت تهران جلسه‌ای برگزار کرده و این احتمال وجود دارد که او در نفت بماند گفت: منصوریان مربی جوان و آینده‌داری است و اگر او با تیمش به توافق برسد ما سراغ گزینه های بعدی خواهیم رفت. البته او با نفت قرارداد دارد و با وجود اینکه یکی از گزینه‌های ما بود اما به هر حال باید تابع قوانین حرفه‌ای فوتبال هم باشیم.

وی افزود: اگر منصوریان با نفت به توافق برسد باید پرونده مربیان خارجی را بررسی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه یکی از اعضای هیات مدیره نشستی چهار ساعته با منصوریان داشته گفت: من با منصوریان صحبتی نکرده‌ام و نمی‌دانم چه کسی با او حرف زده ولی در هر صورت همان طور که گفتم ما تابع اصول حرفه‌ای باشگاه هستیم.

افشارزاده در خصوص اینکه افجه‌ای مدعی شده دو عضو هیات مدیره استقلال پرسپولیسی بودند و یا اینکه به هیچ کدام از صورتجلسه‌های هیات مدیره توجهی نمی‌شد گفت: ما وظیفه‌ای داشتیم که برابر با مقررات بود. اتفاقا من معتقدم تمام اعضای هیات مدیره وظیفه خودشان را انجام دادند و هیچ کوتاهی صورت نگرفت. اما سوال من اینجاست چرا زمانیکه او در استقلال بود این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کرد؟ بهتر است با صبوری با اینگونه مسائل برخورد شود ولی مثلا اگر ما بودجه‌ای در اختیار داشتیم نسبت به آن برنامه‌ریزی می‌کردیم و خارج از عرف کار نمی‌کردیم.

افشارزاده در خصوص اینکه چه زمانی تکلیف سرمربی استقلال مشخص می‌شود گفت: باید تا فردا صبر کنیم. من الان نمی‌توانم چیزی بگویم ولی شما هم اجازه بدهید تا فردا همه چیز مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام با استعفای نظری جویباری موافقت کرد یا خیر گفت: من که همان ابتدا مخالفت کردم ولی ظاهرا او تصمیمش را گرفته است هرچند قرار است فردا به دفتر من بیاید و با او صحبتی انجام دهد.

دیدگاه‌ها