کد خبر : 1246753 | 25 خرداد 1394 ساعت 16:55 | 20.7K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین تحولات بین باشگاهی از زبان رئیس هیات مدیره

پرونده منصوریان از نظر نفت بسته شد

عماد حسینی رئیس هیات مدیره باشگاه نفت‌تهران در گفت‌وگو با ورزش سه تاکید می‌ کند اگر قرار باشد اتفاقی در حوزه بین دو باشگاه استقلال و نفت بر سر تغییر سرمربی و انتقال علیرضا منصوریان رخ بدهد، تنها در مراودات بین باشگاهی رخ خواهد داد.

پرونده منصوریان از نظر نفت بسته شد
به گزارش "ورزش سه"، حسینی در ابتدای حرف هایش می‌ گوید: به نظر من موضوع آقای منصوریان و باشگاه استقلال تمام است و پرونده ایشان بسته شد. باشگاه استقلال از ما درخواستی کرد و ما با کمال احترام پاسخ آنها را دادیم.

وقتی از وی سوال می‌ کنیم که آیا می‌ داند منصوریان علاقه ویژه ای به حضور در نفت دارد، حسینی اینطور جواب می‌ دهد: آیا آقای منصوریان جایی حرفی زده که ما بی خبریم؟ ایشان چنین موضوعی را به ما هم ابراز نکرده است و البته به نظر من صلاح هم نیست که بار مسوولیت روی دوش ایشان بیافتد. به هر حال شرایط باشگاه استقلال باعث شده نگاه ها به سمت منصوریان باشد اما اگر قرار باشد اتفاقی هم رخ بدهد، تنها در حوزه بین دو باشگاه ممکن است شرایط تغییر کند.

او در پایان حرف هایش هم گفت: احترام ویژه ای برای منصوریان و باشگاه استقلال قائلیم اما به دلایلی که در نامه شرح داده شده، صلاح نیست که مربی تیم ما به باشگاه دیگری منتقل شود.

دیدگاه‌ها