کد خبر : 1247055 | 27 خرداد 1394 ساعت 13:00 | 6.1K بازدید | 6 دیدگاه

من و اژدری از هم شناخت داریم

ابن قاسم: با جدایی از فولاد مشکلی ندارم

حسین ابن قاسم از سمت سرپرستی باشگاه فولاد برکنار شد. او عنوان کرد من و آقای اژدری در کارخانه فولاد همکار بودیم و از هم شناخت لازم را داشتیم.

ابن قاسم: با جدایی از فولاد مشکلی ندارم
ابن قاسم به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: مدیر عامل و سرپرست جدید فولاد به من گفت ما نظراتمان با هم یکی نیست و باید قطع همکاری کنیم. من هم از او تشکر کردم و برای او و باشگاه فولاد و همچنین هوادارن این تیم آرزوی موفقیت کردم.

او ادامه داد: من و آقای اژدری در گذشته در کارخانه فولاد با هم همکار بودیم و از همدیگر شناخت داریم. برای همین هم اقای اژدری عنوان کرد که نمی تواند با من ادامه همکاری دهد.

وی افزود: من و آقای اژدری با هم دوست هستیم و الان هم من با جدایی ام مشکلی ندارم و امیدوارم هر کس به این تیم می آید بتواند موفق شود. در مورد اینکه آقای اژدری بعد از حضورش قصد تغییرات عمده در باشگاه را دارد اطلاعی ندارم. در مورد آقای اسکوچیچ هم باید بگویم ایشان با فولاد قرارداد دارد و نمی تواند از این تیم جدا شود و آقای اژدری هم قول همکاری به او داده است.

ابن قاسم گفت: من 8 سال در کنار تیم بودم و مدام کار کردم و فکر می کنم که نیاز باشد کمی استراحت کنم برای همین هم فعلا مسئولیت دیگری را نمی پذیرم.

دیدگاه‌ها