کد خبر : 1247397 | 29 خرداد 1394 ساعت 15:14 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

تردیدهای فلورنتینو پرز برای جذب پوگبا

پل پوگبا به گزینه خرید اصلی تیم های متمول اروپایی تبدیل شده است. ستاره یوونتوس حداقل 80 میلیون یورو قیمت دارد.

تردیدهای فلورنتینو پرز برای جذب پوگبا
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس دو پیشنهاد رسمی برای پل پوگبا، ستاره 22 ساله فرانسوی خود دریافت کرده است. بارسلونا و منچسترسیتی، بصورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. همچنین پاری سن ژرمن نیز بصورت غیر رسمی علاقمند به جذب این بازیکن است و هنوز پیشنهاد خود را ارائه نداده است.
یوونتوسی ها جدایی پوگبا را منوط به میل شخصی خود بازیکن دانسته اند و ماروتا، مدیر داخلی یوونتوس صراحتا در آخرین مصاحبه خود گفت که پوگبا در لیست فروش باشگاه قرار ندارد.

مارکا روز گذشته در گزارشی مدعی شد که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، تنها کسی در باشگاه است که تمایلی به جذب پوگبا ندارد. او از سوی مشاورانش که زیدان نیز در بین آنهاست، برای به خدمت گرفتن پوگبا تحت فشار است. توصیه ها به او این است که تا دیر نشده و بارسلونا با جذب این ستاره آینده دار قدرتمندتر نشده است، اقدامات لازم برای خرید پوگبا را انجام دهد.

بارسا تا ژانویه 2016 نمی تواند بصورت رسمی بازیکنی جذب کند و این شانس در اختیار رئال مادرید است که با استفاده از این نقطه ضعف، در جذب پوگبا از بارسا سبقت بگیرد ولی به دلایل مختلف، پرز هنوز در مورد این مساله تردید دارد. رئال مادرید حتی در تاریخ 28 می، با انتشار بیانیه ای، هرگونه تمایل برای جذب پوگبا را تکذیب کرد.

به ادعای مارکا یکی از این دلایل، جنبه اقتصادی قضیه است. پرز از این واهمه دارد که با پرداخت 80 میلیون یورو برای جذب پوگبا، نتواند از طریق فروش پیراهن، بخش اعظمی از این سرمایه گذاری را بازگرداند. به عقیده پرز،چهره نه چندان کلاسیک پوگبا، کمتر از چهره هایی چون خامس و گرت بیل که در دو فصل اخیر با مبالغ بالا به رئال پیوسته اند جذب مخاطب می کند.

دیدگاه‌ها