کد خبر : 1248473 | 03 تیر 1394 ساعت 16:14 | 82.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا

سرنوشت اوزیل و دی ماریا در انتظار راموس

بین راموس و فلورنتینو پرز هیچ ارتباط دوستانه ای وجود ندارد. صمیمیت بین این دو مدت هاست که از بین رفته است.

سرنوشت اوزیل و دی ماریا در انتظار راموس
به گزارش "ورزش سه"، "روند تبدیل شدن او به یک ستاره، 10 سال پیش در رئال بود که شروع شد و اگر او بخواهد، می تواند 10 سال دیگر نیز در بالاترین سطح به فوتبالش ادامه دهد." اینها سخنان ستایش گونه پرز از راموس در سالروز 10 سالگی حضور این بازیکن در رئال مادرید بود اما حالا شاید این همکاری همین تابستان به اتمام برسد.

راموس به شدت از شیوه رفتاری پرز و متوقف شدن روند مذاکرات تمدید قراردادش عصبانی است. او از اینکه به عنوان یک بازیکن پول پرست، روبروی هواداران قرار گرفته بسیار ناراضی است و تصمیم خود برای جدایی از رئال را در صورت ادامه این روند گرفته است. در رسانه ها، علت اصلی اختلاف بین راموس و پرز، تقاضای مالی بالای راموس عنوان شده است.

ارتباط بین راموس با پرز از سال 2013 و زمان مورینیو رو به تیرگی گرائید. راموس یکی از بازیکنانی بود که با پرز بر سر اخراج مورینیو دیدار کرده و به او اولتیماتوم دادند که در رئال یا جای آنهاست یا جای مورینیو.
سرانجام پرز تسلیم خواسته بازیکنان سرشناسش شد و مورینیو به چلسی رفت. این اتفاق اما در مورد آنچلوتی تکرار نشد و پرز با وجود اظهار علاقه رسمی راموس و بازیکنانی نظیر رونالدو به ماندن کارلتو، آنچلوتی را اخراج و بنیتس را جایگزین وی کرد.

پرز پیش زمینه چندان خوبی در مورد تقاضاهای مالی بالای بازیکنانش ندارد. در دو تابستان گذشته، اوزیل و دی ماریا دو ستاره ای بودند که برای تمدید قرارداد خود، پیشنهاد حقوقی بالا را به مدیریت رئال دادند. هر دو، تقاضای 8 میلیون یورو سالیانه از پرز کرده بودند که فاصله ای آشکار با توقعات رئیس باشگاه رئال مادرید داشت. سرنوشت هر دو بازیکن نیز به جدایی ختم شد. اوزیل به آرسنال و دی ماریا به منچستریونایتد رفت. آیا این تابستان نوبت به راموس رسیده تا قربانی جدید پرز لقب بگیرد؟ شواهد که نشان دهنده همین اتفاق هستند.

دیدگاه‌ها