کد خبر : 1248612 | 04 تیر 1394 ساعت 16:13 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا

در جلسه روز گذشته راموس و رئال چه گذشت؟

بین دو نشریه شاخص مادریدی مارکا و آ اس، در مورد جلسه روز گذشته راموس با خوزه سانچس، مدیر داخلی رئال مادرید، تناقض آشکاری وجود دارد.

در جلسه روز گذشته راموس و رئال چه گذشت؟
به گزارش "ورزش سه"، روابط بین راموس وباشگاه رئال مادرید به تیرگی گرائیده و این مدافع ارزشمند از دست رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز به شدت عصبانی است. او که این روزها شایعات جدائیش از رئال و پیوستنش به منچستریونایتد بیشتر از همیشه به گوش می رسد، روز گذشته به کمپ والدبباس رفت تا با خوزه آنخل سانچس، مدیر داخلی رئال مادرید دیدار کند. این دو به مدت 45 دقیقه با یکدیگر گفتگو کردند.
بلافاصله نشریه آ اس خبر از درخواست راموس از سانچس برای جدایی از رئال را داد اما نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه این ادعا را رد کرد و به شرح آنچه که در جلسه دیروز گذشت پرداخت.

به ادعای مارکا پس از اتمام جلسه، راموس بیش از آنکه از رئال دور شده باشد، به این تیم نزدیک شده؛ هرچند که برای رسیدن به یک توافق نهایی، همچنان راه درازی باقیست. مارکا در گزارش خود ادعا کرده است که راموس در این ملاقات،هرگز درخواست جدایی از رئال مادرید را مطرح نکرده و تنش بین او و باشگاه، کاهش محسوسی یافته است.

راموس در ابتدای جلسه با عصبانیت، از شرایط موجود گله کرده است. او به سانچس گفت که پرز نه او را درک می کند، نه برای او ارزش قائل است و نه به قولی که به او پس از فینال لیسبون داده عمل کرده است. (گویا پرز به راموس بعد از فینال لیگ قهرمانان فصل 2013-2014 قول داده بود که به همه درخواست هایش برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد.)

راموس که همراه برادرش که مدیر برنامه های اوست در این جلسه شرکت کرده بود، از این مساله که چرا باید اخبار مربوط به تمدید قراردادش به رسانه ها راه پیدا کند، گلایه داشت و باشگاه را در این زمینه مقصر می دانست. مدافع اهل سویا در این جلسه چند بار تاکید کرده است که اجازه نخواهد داد، بدین صورت و با اتیکت پول پرستی از رئال مادرید جدا شود و به نوعی روبروی هواداران قرار بگیرد. او گفت که هرگز بصورت مستقیم از پرز درخواست 10 میلیون یورو حقوق سالیانه نکرده اما خود را مستحق چنین پولی می داند.

در سوی دیگر، سانچس پس از شنیدن حرف های راموس، از او خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و بدون توجه به اخبار برخی رسانه ها، اطمینان داشته باشد که باشگاه برای او ارزش و احترام زیادی قائل است.
سانچس تاکید کرد که در باشگاه، همه از میزان علاقه او به رئال آگاهند و برای او چند نمونه از جمله بازی کردن راموس با مصدومیت را مثال زده است.
در انتها قرار بر این شد تا طی روزهای آینده، مذاکرات جدیدی بین دو طرف صورت بگیرد تا به یک تفاهم و توافق کلی برسند.
طبق گزارش مارکا، بین راموس و باشگاه رئال مادرید یک آتش بس موقت برقرار شده و حالا باید دید که در مذاکرات بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها