کد خبر : 1249083 | 07 تیر 1394 ساعت 08:34 | 51.9K بازدید | 10 دیدگاه

دلیر: باشگاه تراکتور می‌خواست من را خراب کند

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی با اشاره به مشکلاتش با این تیم می‌گوید که مشکل از تونی نبوده است بلکه این باشگاه تراکتورسازی بوده که می‌خواسته او را خراب کند.

دلیر: باشگاه تراکتور می‌خواست من را خراب کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محسن دلیر در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده اظهار کرد: با پایان یافتن خدمت سربازی ام در تیم تراکتورسازی، از این تیم جدا شدم و در حال حاضر یک سال با تیم گسترش فولاد قرارداد دارم.

وی افزود: دوست دارم در تبریز بازی کنم و این موضوع، بستگی به نظر سرمربی و مدیرعامل دارد و اگر آن ها تمایل داشته باشند، خود من می خواهم فوتبالم را در تبریز ادامه دهم.

وی درباره تیم تراکتورسازی نیز خاطرنشان کرد: با مصاحبه‌ای که کرده بودم و گفته بودم اگر تونی باشد، من نیستم، نباید هم در لیست این فصل تیم می بودم. امیدوارم تراکتور بتواند تیم خوبی جمع کند و این فصل بتواند جام قهرمانی را به تبریز بیاورد و دل مردم را شاد کند.

دلیر در خصوص این مصاحبه خاطرنشان کرد: من یک نیم فصل رویایی را در تراکتور داشتم و موفق شده بودم 9 گل بزنم، اما با آمدن تونی، با وجود این که در بازی مقابل سایپا نیز گل حساسی به ثمر رساندم، اما بی دلیل کنار گذاشته شدم و به نظر خودم، این مشکل از باشگاه بود و ربطی به تونی نداشت و می‌خواستند که من را خراب کنند.

وی افزود: به هر حال برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و از موضوعات پیش آمده ناراحت نیستم. زیرا من تمام تلاش خود را در تراکتورسازی انجام دادم و امیدوارم با جذب مهره های خوب، فصل آینده به قهرمانی برسند.

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی در خصوص حضورش در جمع آبی پوشان تبریزی گفت: چند بار با گسترشی‌ها صحبت کرده‌ام، اما هنوز با این تیم به توافق نرسیده‌ام. چهار سال برای این تیم زحمت کشیده ام و دوست دارم کارم را در این تیم ادامه دهم. فراز کمالوند نیز مربی خوبی است و دوست دارم برای پیشرفت فوتبالم، با این مربی کار کنم.

دلیر بیان کرد: هم به مالک باشگاه و هم به مدیر عامل تیم علاقه خاصی دارم و تعریف مربیگری فراز کمالوند را نیز شنیده‌ام و احتمالش زیاد است که امروز یا فردا به تمرینات گسترش فولاد ملحق شوم.

وی اظهار کرد: با پایان فصل، سه چهار پیشنهاد داشتم که نمی خواهم نام آن ها را ذکر کنم. از نظر من، تراکتورسازی و گسترش فولاد سرتر از سایر تیم هاست و علاقه ای هم ندارم که در خارج از تبریز بازی کنم.

دیدگاه‌ها