کد خبر : 1250559 | 14 تیر 1394 ساعت 17:20 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به ادعای نشریه لاترسرای شیلی

گزارش گاتزتا از انتقال احتمالی ویدال به رئال

روز گذشته نشریه لاترسرای شیلی، یک بمب خبری را منفجر کرد و خبر از توافق کلی ویدال با رئال مادرید داد.

گزارش گاتزتا از انتقال احتمالی ویدال به رئال
به گزارش "ورزش سه"، لاترسرا روز گذشته گزارش داد که آرتورو ویدال و رئال مادرید، بر سر قراردادی 5 ساله با حقوقی مناسب به توافق رسیده و حالا مذاکرات بین رئال و یوونتوس تعیین کننده این انتقال خواهد بود. این نشریه حتی ادعا کرده بود که یکی از نمایندگان رئال، چند روزی در سانتیاگوی شیلی حضور داشت تا مذاکرات با ویدال را نهایی کند.

امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی ویزه ادعا کرد که باشگاه یوونتوس به دنبال فروش بازیکن شاخص خود نیست اما انتقال او را غیرممکن هم نمی داند. در گزارش گاتزتا از قول مدیر داخلی یوونتوس ذکر شده است که این باشگاه به دنبال انتقال و فروش ویدال نیست اما اگر پیشنهاد خوبی برای وی برسد، او را واگذار خواهند کرد.

در واقع یوونتوس برای فروش ویدال به رئال مادرید به دنبال یک مبلغ بالاست تا بتواند هزینه جذب جانشین پیرلو که احتمالا اسکار خواهد بود را فراهم کند. ممکن است در صورت رسمی شدن مذاکرات با رئال مادرید، آنها حتی تقاضای معاوضه ویدال با ایسکو را نیز مطرح کنند.

گاترتا همچنین ادعا کرده است که ویدال پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی کشورش، با هم تیمی های خود در یوونتوس بصورت جدی خداحافظی کرده و عنوان داشته که شاید فصل بعد دیگر با یکدیگر همبازی نباشیم.

ویدال که شب گذشته با شیلی قهرمان کوپا آمریکا شد و عنوان بهترین بازیکن دیدار نهایی را نیز از آن خود کرد، از امروز راهی تعطیلات تابستانی خواهد شد و تا اواخر جولای نیز احتمالا بازیکن یوونتوس باقی می ماند.
تا آن روز، شایعات و اخبار در مورد انتقال او به رئال افزایش نیز خواهند یافت و باید دید که پس از بازگشت از تعطیلات، او در تمرین کدام تیم حضور خواهد یافت. یوونتوس، رئال یا حتی تیمی دیگر.

دیدگاه‌ها