کد خبر : 1251322 | 19 تیر 1394 ساعت 17:10 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

کندوگبیا: هرگز به میلان پاسخ مثبت نداده بودم

جفری کندوگبیا دو هفته پیش در حالیکه بسیاری از رسانه ها خبر از توافق او با میلان داده بودند، در چرخشی 180 درجه ای با اینتر قرارداد امضا کرد.

کندوگبیا: هرگز به میلان پاسخ مثبت نداده بودم
به گزارش "ورزش سه"، کندوگبیا در شرایطی به اینتر پیوست که این باشگاه در ابتدا قصد جذب یحیی توره را داشت اما با پاسخ منفی توره، اقدام به جذب کندوگبیا با رقم 40 میلیون یورو کرد.

این ستاره سابق باشگاه های سویا و موناکو، در مورد علت انتخاب اینتر با وجود اینکه از میلان نیز پیشنهاد خوبی داشت گفت:" چرا اینتر را به میلان ترجیح دادم؟ به این دلیل که باور دارم اینتر برای من تیم مناسب تری است و سبک بازی من نیز به سیستم این تیم نزدیک تر است. با مانچینی صحبت کردم و او مرا متقاعد کرد که اینتر برای من بهترین انتخاب خواهد بود.
مربی با من در مورد خیلی مسائل صحبت کرد و زمانیکه شخصی همچون مانچینی به شما زنگ می زند، دادن پاسخ منفی به او کار آسانی نیست. با این وجود تاکید می کنم که هرگز به میلانی ها پاسخ مثبت نداده بودم."

کندوگبیا معتقد است که اینتر شرایط رقابت با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی را دارد :" فوتبال ایتالیا را بدین دلیل انتخاب کردم؛ چون فکر می کنم بهترین قدم در حرفه من محسوب می شود. بهترین زمان برای پیوستن به لیگی بود که معتقدم باعث پیشرفت من خواهد شد. کسب اسکودتو برای اینتر غیرممکن نیست و با تلاش زیاد می توانیم بهترین نتایج را بگیریم."

دیدگاه‌ها