کد خبر : 1251675 | 21 تیر 1394 ساعت 14:57 | 91.3K بازدید | 8 دیدگاه

سیدجلال: امروز با نفتی ها تمرین می‌کنم

سیدجلال حسینی که طی روزهای گذشته به حرمت هواداران از مذاکره با تیم های دیگر خودداری کرده بود، بعد از منتفی شدن حضورش در پرسپولیس امروز در تمرینات نفت حاضر خواهد شد.

سیدجلال: امروز با نفتی ها تمرین می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته مسوولان باشگاه پرسپولیس تلاش عجیبی داشتند تا با استفاده از نام مدافع ملی‌پوش ایران کاستی هاو عملکرد ضعیف شان در نقل و انتقالات را جبران کنند. به همین منظور و در حالی که او در لیست این تیم قرار نداشت، با نام بردن از این بازیکن فضای رسانه ای را به نفع خود می‌ کردند.

جلال حسینی با آگاهی از این وضعیت و در حالی که چند تیم را خواهان خود می دید، ترجیح داد با نفت‌تهران برای لیگ پانزدهم به توافق برسد.

او در این باره به ورزش سه گفت: امروز با تجهیزات کامل و لباس ورزشی به محل تمرین نفت خواهم رفت و ان‌شاءالله با این تیم تمرین خواهم کرد. کارم با نفت تمام شده و به زودی قراردادم را با این تیم امضا خواهم کرد.

سیدجلال حسینی که از تیم استقلال نیز پیشنهاد داشت ترجیح داد علیرغم اصرار مسوولان و برخی بازیکنان ملی‌پوش این تیم و به حرمت هواداران پرسپولیس از مذاکره با آنها سر باز بزند. با این تفاسیر نفتی ها نیز که پیش از این دوسانتوس را به خدمت گرفته بودند، با حضور سیدجلال صاحب یکی از قدرتمندترین خط دفاعی های لیگ شدند.

دیدگاه‌ها