کد خبر : 1251767 | 21 تیر 1394 ساعت 21:52 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی کادر فنی استقلال اهواز تا 48ساعت آینده

بعد از کش و قوس های فراوان کارهای انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز انجام شد و این تیم تازه لیگ برتری شده از امروز با آمدن 2 مالک جدید که کارها را در دست گرفته اند استارت کار خود را زد.

معرفی کادر فنی استقلال اهواز تا 48ساعت آینده
به گزارش "ورزش سه"، ملکی در این رابطه گفت: از صبح امروز جلسه داشتیم، قراردادی منعقد شد، فردا هم که قرعه کشی لیگ انجام می شود ما قطعا در آن حضور خواهیم داشت.

او در مورد مشارکت خودش با جهانداری برای اداره استقلال خوزستان ادامه داد: من و آقای جهانداری قرارداد داشتیم و با همدیگر کارهای مدیریتی باشگاه را انجام می دهیم. من به آینده کاری مان و همچنین آینده استقلال اهواز خوشبین هستم.

مالک استقلال اهواز با اشاره به اینکه نسبت به تیم های دیگر عقب افتاده اند در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: ما آخر این کار وارد این موضوع شدیم و قبول دارم که خیلی عقب افتادیم و باید هر چه زودتر سرمربی و کادرفنی و بازیکنانمان را مشخص کنیم. من معتقدم با همکاری دوستان خوبمان مثل آقای محمود شافعی و بقیه دوستان به زودی می توانیم تیم را ببندیم. در ضمن این را بگویم که تا 48 ساعت آینده کادرفنی را معرفی می کنیم.

ملکی در پایان افزود: سعی می کنیم امسال از نیروهای جوان و بومی استقلال خوزستان استفاده کنیم. چند سال در خوزستان زندگی می کنم و به مردمان آن نزدیک هستم. ما حتی سعی می کنیم کادر اداری مان هم بومی باشد.

دیدگاه‌ها