کد خبر : 1252210 | 23 تیر 1394 ساعت 15:51 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

مدیر اسپانیول: کاسیا را به رئال نمی فروشیم

خوان کولت، مدیر باشگاه اسپانیول یک بار دیگر تاکید کرد که قصد ندارد کیکو کاسیا را با رقم پیشنهادی رئال مادرید به این باشگاه واگذار کند.

مدیر اسپانیول: کاسیا را به رئال نمی فروشیم
به گزارش "ورزش سه"، پیش از قطعی شدن جدایی کاسیاس از رئال مادرید و به دنبال متوقف شدن مذاکرات بر سر انتقال دخیا از منچستریونایتد، مدیران رئال با علم به جدایی قریب الوقوع کاسیاس، برای جانشینی او به فکر جذب کیکو کاسیا، دروازه بان اسپانیول افتادند و پیشنهاد اولیه خود را نیز به مدیران این باشگاه ارائه دادند. با این حال این پیشنهاد بلافاصله از سوی مدیران اسپانیول رد شد.

رئال برای خرید کاسیا حاضر است 4 میلیون یورو هزینه کند که با مخالفت اسپانیول مواجه شده است. خوان کولت، مدیر اسپانیول که در مراسم قرعه کشی مسابقات لالیگا حضور یافته بود، در پاسخ به سوالی در همین مورد گفت:" رئال روی 4 میلیون اصرار دارد و ما به آنها اعلام کرده ایم که کاسیا بیش از 4 میلیون یورو ارزش دارد. در چند روز اخیر هیچ صحبتی با نمایندگان رئال نداشته ایم و همه چیز در همان نقطه مسکوت مانده است.
اطلاع ندارم که واکنش رئال چه خواهد بود و آیا آنها پیشنهاد جدیدی ارائه خواهند داد یا خیر اما تا زمانیکه رئال روی 4 میلیون اصرار دارد، اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد. با کاسیا روز گذشته صحبت کردم چون نگران آینده او هستم اما خود این بازیکن شرایط مطلوبی دارد و در آرامش خاطر به سر می برد."

دیدگاه‌ها