کد خبر : 1253896 | 31 تیر 1394 ساعت 16:02 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

به برد برابر استقلال فکر می‌کنیم

عنایتی: با فروزان رفتار خوبی نشد

کاپیتان سیاه جامگان اعتقاد دارد که حضور محسن فروزان می‌ تواند خیلی به روند رو به رشد این تیم کمک کند.

عنایتی: با فروزان رفتار خوبی نشد
رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" می‌ گوید: محسن یک دروازه‌بان بسیار خوب است که حضورش می‌ تواند یک نعمت برای سیاه جامگان باشد. ما بازیکنان باتجربه در تیم داریم اما محسن هم یک گلر بسیار با کیفیت است که می‌ تواند خیلی به ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حق فروزان این برخورد از طرف باشگاه استقلال بود یا نه هم گفت: اصلا حق محسن این برخوردها نبود، فراموش نکنید که وقتی یک تیم گلی دریافت می‌ کند، نباید یک بازیکن را مقصر دانست. به همین دلیل من فکر می‌ کنم خیلی از فشارهایی که فصل گذشته به فروزان آمد، اصلا منطقی نبود و شاید بهتر بود که برخورد بهتری با این بازیکن جوان می‌ شد.

مهاجم سیاه جامگان در مورد رویارویی اش با تیم سابقش هم می‌ گوید: بسیار هیجان انگیز است چون من می‌ توانم دوستانم را در بازی ببینم طبیعتا برایم سخت است که جلوی استقلال بازی می‌ کنم اما تمام وجودم را برای موفقیت سیاه جامگان می‌ گذارم. قطعا بازیکنان استقلال هم تلاش می‌ کنند بهترین نمایش خود را ارائه دهند.

عنایتی در پایان در مورد شانس پیروزی سیاه جامگان برابر استقلال هم می‌گوید: مطمئن باشید که با شناختی که از رسول خطیبی پیدا کرده ام، ما فقط برای پیروزی به میدان می‌ رویم چون اگر می‌ خواهیم در لیگ‌برتر بمانیم باید بازی های داخل خانه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها