کد خبر : 1254744 | 04 مرداد 1394 ساعت 08:47 | 107.6K بازدید | 81 دیدگاه

با اظهارنظر افشارزاده

بیک زاده در استقلال می‌ماند

پس از کش و قوس های فراوان، مدافع چپ پای استقلالی ها که قصد جدایی از این تیم را داشت، استقلالی می ماند.

بیک زاده در استقلال می‌ماند
به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده دو تن از مدافعان تیم استقلال بودند که از ابتدای فصل نقل و انتقالات حضورشان در این تیم منتفی شد و هر دو قصد جدایی از استقلال را داشتند.

با وجود گذشت مدت زمانی زیادی از زمان نقل و انتقالات این دو بازیکن تکلیف خود را روشن نکرده بودند و به بررسی پیشنهادات مختلف می پرداختند تا تیم فصل آینده خود را انتخاب کنند تا اینکه دیروز، بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی ها طبق اظهارنظری رسمی اعلام کرد این باشگاه با هاشم بیک زاده برای ماندن در این تیم به توافق رسیده است اما امیرحسین صادقی، در این تیم حضور نخواهد داشت و به این ترتیب تکلیف مدافع چپ آبی ها کاملا مشخص شده و سال آینده نیز در بین استقلالی های پایتخت حضور خواهد داشت.

استقلال که تا همین یکی دو روز قبل با مشکل نداشتن یک مدافع چپ صد درصد ایده ال رو به رو بود حالا سه بازیکن با توانایی بازی در سمت چپ خط دفاعی دارد. به جز میثم مجیدی، استقلال طی روزهای گذشته با یعقوب کریمی برای ادامه همکاری به توافق رسیده و او به اصفهان رفته تا رضایتنامه اش را از سپاهان بگیرد. از طرف دیگر، هاشم بیک زاده هم در استقلال ماندنی شده تا پرویز مظلومی نه تنها مشکلی بابت داشتن یک دفاع چپ نداشته باشد بلکه حالا باید به این فکر کند که به کدام از این بازیکنان در ترکیب اصلی بازی دهد و کدام یک را نیمکت نشین کند.

دیدگاه‌ها