کد خبر : 1254923 | 04 مرداد 1394 ساعت 16:53 | 50K بازدید | 1 دیدگاه

افشارزاده: مظلومی بیک‌زاده را می‌ خواست

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که با نظر مظلومی این باشگاه قصد داشت هاشم بیک‌زاده را در استقلال نگه دارد.

افشارزاده: مظلومی بیک‌زاده را می‌ خواست
به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده بعد از فسخ قرارداد بیک‌زاده با استقلال گفت: اگر ما گفتیم که بیک‌زاده در استقلال می‌ماند دلیلش این بود که آقای مظلومی خواسته بود که او را نگه داریم. هیچ مشکلی هم وجود ندارد و حالا من از اتفاق های بعدی خبری ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از جذب بازیکنان جدید راضی است یا نه هم گفت: جا دارد از آقای امیری، نظری و مظلومی تشکر کنم در این مدت خیلی زحمت کشیدند ما سعی کردیم که طبق لیست آقای مظلومی نفرات موردنظرمان را جذب کنیم و فکر می‌ کنم در جذب بازیکنان موفق بوده ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هدف این تیم قهرمانی است یا نه هم گفت: به هر حال تمام تیم ها وقتی آماده بازی ها می‌ شوند، سعی دارند تیمی درست کنند که قهرمان شود. ما هم می‌ خواهیم نتیجه های دو سال گذشته را با قهرمانی جبران کنیم که این موضوع نیاز به زحمت زیادی دارد.

افشارزاده در مورد مشکلات مالی این تیم هم گفت: مشکلات مالی زیاد است و نمی‌ توانیم بگوییم که در فصل آینده وجود نخواهد داشت اما ما قصد داریم که کاری کنیم که با مدیریت به مشکل مالی نخوریم. به هر حال بخشی از بدهی های فصل گذشته مان به بازیکنان مانده است و ما باید هزینه هایمان را مدیریت کنیم.

دیدگاه‌ها