کد خبر : 1254929 | 04 مرداد 1394 ساعت 17:13 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

در لیگ پانزدهم بهتر از گذشته می‌شوم

غفوری: انتخابم قابل پیش‌بینی بود

مدافع سپاهان ادعا می‌ کند که پیش‌بینی می‌ کرده که بهترین دفاع سال فوتبال ایران شود.

غفوری: انتخابم قابل پیش‌بینی بود
وریا غفوری به "ورزش سه" گفت که با توجه به اینکه در جام‌ملت‌ها‌ بازی کرده و با سپاهان قهرمان ایران شده، پیش بینی می‌ کرده که بهترین مدافع سال شود.

این اتفاق قابل پیش‌بینی بود

خیلی خوشحالم که به عنوان بهترین دفاع سال ایران انتخاب شدم. به هر حال با توجه به اینکه من در جام‌ملت‌ها‌ بازی کرده بودم و همچنین با سپاهان به مقام قهرمانی لیگ رسیده بودم برایم قابل پیش‌بینی بود که به عنوان برترین مدافع لیگ انتخاب شوم.

انگیزه ام خیلی بیشتر شده است

با این انتخاب انگیزه ام بسیار بیشتر شده است و باید در لیگ پانزدهم خیلی بهتر از لیگ چهاردهم عمل کنم. باید بیشتر تمرین کنم و عملکرد بهتری داشته باشم تا انشاالله سال آینده هم در این مراسم حضور داشته باشم و بتوانم جواب اعتماد کارشناسان را بدهم. مطمئنا از این به بعد مسوولیتم خیلی بیشتر شده است.

نمی‌ دانم ملاک این انتخاب ها چیست؟

من نمی‌ دانم که ملاک این انتخاب ها چه چیزی بوده است اما همانطور که آقای تاج گفتند، سازمان لیگ هیچ دخل و تصرفی در انتخاب برترین ها نداشته او کارشناسان این انتخاب ها را انجام داده اند. باز هم می‌ گویم که برایم جای خوشحالی دارد که به این عنوان دست پیدا کرده ام.

انتخاب فرکی عادلانه بود

به هر حال حسین آقا دو سال پشت سر هم است که تیم هایش قهرمان لیگ می‌ شوند و من خیلی خوشحالم که به این عنوان دست پیدا کردند. البته یحیی گل‌محمدی هم لایق این مقام بود اما من برای آقای فرکی بسیار خوشحالم که به این مقام رسیدند. ایشان برای ما خیلی زحمت کشیدند و فکر می‌ کنم حقشان بود که به این مقام برسند.

قاسم حدادی فر به حقش رسید

قاسم حدادی فر فوتبالیست بسیار خوبی است که چند سال در این مراسم شرکت کرده بود اما برنده نشده بود. من برای قاسم خوشحالم که او بالاخره به حقش رسید چون فصل فوق العاده ای را در ذوب‌آهن سپری کرد. البته آندرانیک تیموریان هم کاندیدا بود که به نظرم ایشان هم فوتبالیست بزرگی است.

دیدگاه‌ها