کد خبر : 1255386 | 06 مرداد 1394 ساعت 09:54 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید بودجه تزریق شود

میران: تغییر در راس فدراسیون فایده‌ای ندارد

کاپیتان اسبق تیم ملی جودو گفت: تغییر در راس فدراسیون جودو در صورت ادامه همین روند فایده‌ای برای این رشته ندارد.

میران: تغییر در راس فدراسیون فایده‌ای ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمود میران،‌ در واکنش به تغییر و تحولات اخیر در رأس فدراسیون جودو، اظهار داشت: اینکه مسئولین وزارت ورزش و جوانان به این فکر افتاده‌اند که فدراسیون جودو نیاز به تغییر مدیریت دارد یک بحث است و اینکه مشکلات عمده آن حل نشود و بدون حمایت با همین رویه به کار خود ادامه دهد بحث دیگری است.

وی افزود: جودود برای پیشرفت نیاز به ابزار دارد باید به این رشته امکانات نرم‌ افزاری، سخت‌افزاری و بودجه تزریق شود. در غیر این صورت با آمدن و رفتن افراد تغییر خاصی در این رشته ایجاد نمی‌شود. وزارت ورزش باید همه جانبه از این رشته حمایت کند.

سرمربی پیشین تیم ملی جودو جوانان در مورد پشتوانه‌سازی در جودو که رئیس مستعفی فدراسیون ادعای آن‌ را مطرح کرده گفت: ما در تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان جودوکاران خوبی داریم که در صورت حمایت و توجه ویژه به همراه ارائه برنامه‌های مدون و حضور در تورنمنت‌های سطح بالا بدون شک می‌توانیم ثمرات خوبی از آن‌را در آینده‌ای نزدیک ببینیم.

میران در پایان گفت: نکته مهم در مورد جودو اینکه باید مشکلات فعلی این رشته رفع شود و این مهم موثر نخواهد شد مگر با حمایت و در اختیار قرار دادن امکانات.


دیدگاه‌ها