کد خبر : 1260767 | 27 مرداد 1394 ساعت 23:05 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرامر: امیدوارم کلوزه دو بازی گل نزند

ستاره لورکوزن ابراز امیدواری کرد که میروسلاو کلوزه در بازی‌های آتی تیمش مقابل لورکوزن در لیگ قهرمانان قادر به گلزنی نباشد.

کرامر: امیدوارم کلوزه دو بازی گل نزند
به گزارش "ورزش سه"، کریستوف کرامر که در جام‌های جهانی جزو علاقه‌مندان به گل‌های پرشمار میروسلاو کلوزه بود، پیش از برگزاری دیدار رفت پلی‌آف چمپیونزلیگ بین بایر لورکوزن و لاتزیو که دیدار رفت آن امشب برگزار می شود، گفت:" می‌دانیم میرو چقدر خطرناک است. می‌دانیم او همواره آمادگی به ثمر رساندن گل‌های متعدد را دارد. امیدوارم در مسابقه پلی آف بازی کند اما آرزو می‌کنم استثنائا در دو بازی پایش به گلزنی باز نشود."
در دو بازی مدنظر کرامر که یکی امشب در رم و دیگری هشت روز دیگر در آلمان برگزار می‌شود، بحث بر سر صعود به لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا و میلیون‌ها یورو درآمد است.
کرامر افزود:" وقتی بچه بودم آرزوی حضور در چمپیونزلیگ را در سر می‌پروراندم. فعلا هدف ما کسب مجوز ورود به مرحله گروهی است، آن هم به هر قیمتی. برای این منظور لازم است دو بازی عالی درمقابل یک حریف درست و حسابی ارائه دهیم."
یوناتان تاه که در فصل جاری نقل و انتقالات از هامبورگ به لورکوزن پیوسته و قرار است در دیدار پلی آف مامور مهار کلوزه باشد نیز گفت:" من با کمال میل و بااشتیاق مقابل بازیکنان بزرگ بازی می‌کنم."

دیدگاه‌ها