کد خبر : 1261110 | 29 مرداد 1394 ساعت 10:51 | 89.6K بازدید | 3 دیدگاه

بدل‌های ایرانی در انتظار فیگو (عکس )

مهدی هاشمی نسب و علیرضا نیکبخت واحدی تنها فوتبالیست های حاضر در اولین تیم ستارگان بودند.

به گزارش "ورزش سه" در تمام بازیهای خیریه، مهمترین اصل جذب تماشگر و فروش بلیت است، برای اینکار همیشه برگزار کنندگان سعی دارند محبوبترین ها را دور هم جمع کنند تا جذابیت های یک مسا بقه فوتبال را بالا ببرند و بتوانند با فروش بلیت بیشتر، کمک مالی بیشتری برای هدف خیرشان جذب کنند. با این همه اولین تمرین تیم ستارگان برای بازی دوستانه با ستارگان فوتبال دنیا در شرایطی برگزار شد که منفورترین ها برای هواداران سرخابی تنها فوتبالیست های حاضر در این تمرین بودند. مهدی هاشمی نسب و علیرضا نیکبخت واحدی ستارگان سابق پرسپولیس و استقلال که با عوض کردن رنگ پیراهنشان نه تنها محبوبیتشان را از بین بردند بلکه خود را اسیر نفرینی دیدند که فوتبالشان در اوج از بین رفت و جایگاهشان را از دست دادند.
 دو ستاره ای که شاید روزگاری محبوب ترین فوتبالیست های ایران بودند، هاشمی نسب با گلزنی های پی در پی با پیراهن پرسپولیس به استقلال، مهدی سرطلایی و مهدی رفت و برگشت سرخها بود و نیکبخت تازه از مشهد به تهران آمده با آن استیل خاص و تکنیک ناب و سرعت عجیب و سیمای خوب و مدل موهای جذاب از استقلالی ها دل میبرد، اما دست روزگار سرنوشت آنها را با جنجال و نفرت رقم زد.
سرخها برای مهدی سرطلایی اسکناس آتش زدند و نیکبخت محبوب با یک امضاء منفور شد.
البته این دو اگر جمعه هفته آینده مقابل ستارگان جهان بازی کنند یک همدرد ویژه دارند، لوییز فیگو؛ ستاره محبوب هواداران بارسلونا که تسلیم وسوسه پرز شد و با پوشیدن پیراهن دشمن (رئال مادرید) خائن بزرگ لقب گرفت.

1036505

1036506

1036508

1036507


1036509

عکس ها از امیر خیرخواه

دیدگاه‌ها