کد خبر : 1265636 | 17 شهریور 1394 ساعت 13:12 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

آیا وکیل عبدالزهرا واقعا وکیل است؟

هراتیان: اطلاعی از جزئیات پرونده عبدالزهرا ندارم

زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی ایران و ای اف سی اعلام کرد من هیچ اطلاعی از جزئیات پرونده علی عبدالزهرا بازیکن عراقی ندارم.

هراتیان: اطلاعی از جزئیات پرونده عبدالزهرا ندارم
هراتیان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: وظیفه من این بود که پرونده دوپینگ عبدالزهرا را از لحاظ بین المللی به جریان بیندازم که من هم اینکار را کردم. بعد از آن آقای کفاشیان از من خواست که پیگیری این پرونده را ادامه ندهم. برای همین هم من از جزئیات پرونده و اتفاقاتی که باعث شده عبدالزهرا به جای محرومیت تنها به یک توبیخ کتبی بسنده کند، اطلاعی ندارم.

او ادامه داد: آقای کفاشیان بعد از اعتراض ما در زمان جام ملتهای عراق نسبت به دوپینگی بودن عبدالزهرا  گفت که وظیفه شما در رابطه با این پرونده تمام شد و صلاح دید که آقای دکتر سیف پیگیر آن باشد. تنها کاری هم که من توانستم در این رابطه انجام دهم این بود که همفکری های فیفا را انتقال دهم که به دلیل محرمانه بودن نمی توانم در مورد آنها صحبتی کنم ولی در کل من از جزئیاتی که اتفاقی که  افتاده بی خبر هستم و نمی توانم در مورد رای صادر شده صحبتی کنم.

وی افزود: چند ماه پیش که من برای همایش فیفا به سوئیس رفته بودم. در آنجا آقای مارتین ووسو که در کمیته دوپینگ حضور دارد از من سوال کرد که شما مطمئن هستید که وکیل عبدالزهرا واقعا وکیل است یا نه؟! که من هم به او گفتم که من در جزئیات پرونده نیستم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

هراتیان در مورد زمانی که ایران در جام ملتها از عبدالزهرا شکایت کرد، گفت: در آن زمان من می دانستم که بخاطر ماده نیروزایی که عبدالزهرا استفاده کرده این بازیکن خاطی است و باید محروم شود .

دیدگاه‌ها