کد خبر : 1266087 | 19 شهریور 1394 ساعت 09:31 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

صندلی هایی که بازهم خالی ماند؛

حاشیه های بازی ایران و ونزوئلا

با وجود اینکه مسئولان کودکانی را به سالن آورده بودند تا صندلی های خالی را پر کنند، اما بازهم چندان موفق نبودند.

حاشیه های بازی ایران و ونزوئلا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 7:40 به وقت تهران مقابل ونزوئلا قرار گرفت.

بازیکنان ایران برای رویارویی با این تیم از ساعت 11 به وقت محلی (یک ساعت پیش از شروع مسابقه) خود را به سالن هاماماتسو آرنا رساندند و ابتدا با حضور در یکی از سالن های فرعی به گرم کردن مشغول شدند. با توجه به اینکه امیر غفور مصدوم بود و شرایط حضورش در این مسابقه مشخص نبود کادر فنی با نگرانی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند.

تماشاگران هم از ساعت 11:15 توانستند وارد سالن شوند. برای نخستین بار افرادی در کنار درهای ورودی حضور داشتند که تماشاگران را برای نشستن روی صندلی های خود راهنمایی می کردند؛ در دو دیدار گذشته این مسئولان راهنما در سالن نبودند.

هوای شهر هاماماتسو مانند روز گذشته آفتابی است و دیگر خبری از بارش باران های شدید و طولانی مدت در این شهر نیست.

بازیکنان دو تیم ساعت 11:50 وارد سالن اصلی شدند تا بعد از چند دقیقه کار توپی خود را آماده بازی کنند.

تعدادی کودک با کلاه های یک شکل و به صورت سازماندهی شده به سالن آورده شدند تا دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ونزوئلا را تماشا کنند. با توجه به اینکه استقبال خوبی از مسابقات در شهر هاماماتسو نشده بود، به نظر می رسد این کودکان برای پر کردن صندلی های خالی به سالن آمده بودند، اما بازهم صندلی های خالی سالن بیش از هر چیز دیگر به چشم می آمد.

ناچی، سرمربی ونزوئلا در ست اول دوبار درخواست ویدئوچک یا بازبینی مجدد صحنه کرد که در هر دو بار نظر داور درست بود و وی به اشتباه درخواست بازبینی کرده بود. در ست دوم کواچ یک بار درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که درخواست وی هم درست بود و داور به اشتباه امتیاز را به حریف داده بود. در ست سوم هم باردیگر سرمربی ونزوئلا شانس خود را برای ویدیوچک امتحان کرد و این بار موفق بود و توانست یک امتیاز به تیم خود اضافه کند.

شهرام محمودی که بعد از بازی اول مقابل آرژانتین مصدوم شده بود در این مسابقه هم از روی نمیکت بازی را تماشا می کرد.

در اواخر ست سوم که خیال کواچ از پیروزی تیمش راحت شده بود تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و بازیکنانی مانند فائزی، معنوی نژاد، مهدوی و علیزاده را وارد زمین کرد. با این پیروزی ایران جمع امتیازهای خود را به عدد 6 رساند.

تیم های حاضر در جام جهانی فردا استراحت خواهند کرد و شنبه تیم ملی والیبال ایران به مصاف لهستان، قهرمان جهان می رود.

دیدگاه‌ها