کد خبر : 1268856 | 30 شهریور 1394 ساعت 01:30 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بارترا: مسی خوشحال باشد همه سود می برند

مارک بارترا که در غیاب پیکه و فرمالن، در قلب خط دفاعی بارسا مقابل لوانته حاضر بود، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا به مقاومت لوانته پایان داده باشد.

بارترا: مسی خوشحال باشد همه سود می برند
به گزارش "ورزش سه"، لوانته یک نیمه موفق شد در مقابل حملات بارسلونا مقاومت کند اما در دقیقه 50 سرانجام قفل دروازه این تیم شکسته شد و بارترا روی پاس مسی موفق به زدن اولین گل بارسلونا شد.

این مدافع جوان در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" وظیفه من دفاع کردن است و از این کار بیش از هر کار دیگری خوشم می اید اما وقتی که تیم به گل نیاز داشته باشد، جلو می آیم تا بلکه بتوانم گلزنی کنم. لوانته بسیار بسته و دفاعی بازی می کرد و می دانستیم که با زدن یک گل، کارها برای ما راحت تر پیش خواهد رفت. خوشحالم که من، راه برای گل های بعدی را باز کردم."

بارترا در مورد نیمکت نشینی اش در بارسلونا گفت:" وقتی مربی شما لوئیس انریکه است و شایستگی خودتان را نشان دهید، می توانید مطمئن باشید که به حقتان خواهید رسید. انریکه به شایسته ها میدان می دهد و نگرانی از این بابت ندارم."

مسی در این بازی بار دیگر یک ضربه پنالتی را از دست داد؛ بارترا در مورد اینکه نباید پنالتی ها به بازیکن دیگری واگذار شود گفت:" خیر؛  وقتی مسی خوشحال است همه تیم سود می برند. همه باید به بهترین بازیکن دنیا کمک کنند تا بهترین بازی هایش را انجام دهد."

دیدگاه‌ها