کد خبر : 1269024 | 30 شهریور 1394 ساعت 16:07 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

تارتار: هیچ قولی به مدیران راه‌آهن نداده‎ام

مهدی تارتار ادعا می‌ کند که به خاطر مدیران راه‌آهن قبول کرده هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

تارتار: هیچ قولی به مدیران راه‌آهن نداده‎ام
سرمربی جدید راه‌آهن در این باره به "ورزش سه" گفت: راستش را بخواهید من بخاطر اعضای خوب هیات مدیره و به ویژه آقای کیانیان مالک راه‌آهن و البته آقای رحیمی تصمیم گرفتم سرمربیگری این تیم را قبول کنم به هر حال آقای کیانیان از جیب خود برای فوتبال هزینه می‌ کند و این مساله کاملا قابل احترام است.

او ادامه داد: البته من این را بگویم که من در راه‌آهن هم به عنوان سرمربی و هم بازیکن خاطرات بسیار خوبی دارم و خوشحالم که دوباره به این مجموعه برگشتم. راه‌آهن بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و قطعا حضور آنها در قبول کردن سرمربیگری راه‌آهن بی تاثیر نبود.

تارتار در مورد اینکه خیلی زود بعد از کنار رفتن از سرمربیگری صبا تیم پیدا کرد هم می‌گوید: به هر حال هرکسی هر چیزی که بکارد همان را درو خواهد کرد. من همیشه در هر جا که کار کرده ام تلاش کرده ام بهترین کیفیتم را ارائه دهم و فکر می‌ کنم این ماجرا در انتخاب من موثر است.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که چه قولی به مدیران راه‌آهن داده است هم گفت: من هیچ قولی نداده ام چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما تلاش می‌ کنیم بهترین عملکرد را در بازی هایمان به نمایش بگذاریم.

تارتار در مورد اینکه به جای فرهاد کاظمی به راه‌آهن آمده هم گفت: آقای کاظمی مربی بسیار بزرگی است و کار من سخت است اما به هر حال شغل ما مربی ها اینطور است و ما نمی‌ توانیم بیکار بنشینیم.

دیدگاه‌ها