کد خبر : 1269106 | 30 شهریور 1394 ساعت 21:11 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند از هم تیمی ها عذرخواهی کرد

دورازه بان نفت تهران در پایان دیدار تیمش درباره عدم حضور در ترکیب تیمش توضیحاتی ارائه کرد.

بیرانوند از هم تیمی ها عذرخواهی کرد
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، علیرضا بیرانوند در خصوص بازی نکردنش مقابل استقلال تهران گفت:صلاح کادر فنی بود مقابل استقلال در ترکیب نباشم. مشکلی برای نیمکت نشینی نداشتی نداشتم اما بهتر بود پیش از بازی گرم نکنم چون به دلیل مشکل خانوادگی از لحاظ روحی و روانی آمادگی در شرایط خوبی نبودم و نمی‌توانستم این کار را انجام دهم.

او با بیان اینکه عدم ترک از دستورات ایشان(منصوریان) نداشتم، اظهار کرد: 50 بار اتفاق افتاده بود دروازه‌بان دوم همراه من گرم نکند. پیش از بازی هم نظر کادر فنی تغییر کرد و روی نیمکت هم قرار نگرفتم. آقای منصوریان نیز از زمانی که وارد رختکن شد هیچ حرفی نزد. نمی دانم آقای منصوریان از دستم عصبانی است یا خیر.

دروازه‌بان نفت تهران اضافه کرد: عده‌ای می‌گویند مصاحبه تندی داشتم اما واقعیت این نیست. هیچ مشکلی نداشتم و اگر شرایط مهیا بود حتی شاید از ورزشگاه خارج می‌شدم ولی تصمیم گرفتم به همراه کادر تیم بازی را تماشا کنم.

بیرانوند پیرامون شکست نفت تهران گفت: بازیکنان با تمام توان بازی کردند و سنگ تمام گذاشتند. از ابتدا تا انتهای مسابقه تماشاگر بازی بودم و بعضی دقایق هم تیمی‌هایم را تشویق می‌کردم.

او در مورد عملکرد شیخ‌ویسی در درون دروازه نفت گفت: به وحید تبریک می‌گویم چون عملکرد خوبی داشت و با تمام توان بازی کرد. واقعا وحید در این مدت مشکلی برای من ایجاد نکرده و زمانی که من بازی کردم حرفی نزده است. با این وجود از تمام هم تیمی‌هایم عذر خواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها