کد خبر : 1269535 | 01 مهر 1394 ساعت 13:41 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

پازاج: تابع تصمیمات شورای فنی هستم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران گفت: شورای فنی تیم های ملی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری هر تصمیمی بگیرد من تابع آن خواهم بود.

پازاج: تابع تصمیمات شورای فنی هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، احد پازاج در مورد دعوت شورای فنی تیم های ملی از محمد بنا برای پذیرش سرمربیگری تیم کشتی فرنگی افزود: شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی شامل پیشکسوتان و بزرگان کشتی این کشور هستند و نظرات آنان محترم هستند.به هر حال از او دعوت کرده اند تا به توافق برسند که من هم از این تصمیم خوشحال شدم.

پازاج در مورد اینکه اگر این شورا با محمد بنا به توافق نرسد چه می شود؟ گفت: امیدوارم که هر چیزی که به نفع کشتی است رخ دهد.وی در مورد ماندش در کشتی خاطر نشان کرد: کشتی در هر جایی که به من نیاز داشته باشد ، من آماده خدمتگزاری به کشتی کشورم هستم و درباره آینده خود نیز هنوز تصمیمی نگرفته ام.

شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی امروز (چهارشنبه) تشکیل جلسه داد و یکی از موارد این جلسه دعوت از محمد بنا برای قبول سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بود . بنا تا هشتم مهر ماه فرصت دارد در این زمینه تصمیم گیری و برنامه های خود را به شورای فنی تیم های ملی اعلام کند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت محمد بنا در بازیهای المپیک 2012 لندن موفق به کسب سه مدال طلا شد تا بهترین عملکرد تاریخ ورزش ایران در این رشته ورزشی رقم بخورد. این مربی نامدار بعد از بازیهای المپیک از تیم ملی کشتی فرنگی جدا شد اما در سال 92 بعد از روی کار آمدن رسول خادم درراس فدراسیون کشتی دوباره به تیم ملی بازگشت.

 بنا اوایل سال 93 بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان و پیش از جام جهانی کشتی فرنگی در تهران در اعتراض به شرایط حاکم بر کشتی فرنگی ، دوباره از سمتش استعفا داد تا احد پازاج عهده دار این مسوولیت شود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی آمریکا که شهریورماه در لاس وگاس برگزار شد با کسب مدال نقره قاسم رضایی (98 کیلوگرم) و دو مدال برنز یوسف قادریان (80 کیلوگرم) و حبیب الله اخلاقی (85 کیلوگرم) و مقام پنجمی سعید عبدولی (75 کیلوگرم) با 31 امتیاز چهارم شد. این تیم در مجموع توسط قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم و حبیب الله اخلاقی در وزن 85 کیلوگرم سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 برزیل را کسب کرد و برای کسب سهمیه در وزن های 59، 66 و 130 کیلوگرم سه مسابقه گزینشی دیگر پیش روی تیم ایران قرار دارد. حمید سوریان، مهدی زیدوند، افشین بیابانگرد و مهدی علیاری نیز در وزنهای 59، 66، 71 و 130 کیلوگرم نتوانستند عنوانی کسب کنند.

دیدگاه‌ها