کد خبر : 1269988 | 03 مهر 1394 ساعت 15:28 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

فحاشی به فرکی باید محکوم شود

سکوت نویدکیا علیه سپاهان

روز گذشته و در پایان دو مسابقه حساس لیگ در شرایطی که دو تیم بدشانس نتیجه را به حریفانشان واگذار کرده بودند، این عده قلیلی از هواداران این دو تیم بودند که میدان را در دست گرفته و شروع به فحاشی علیه اعضای تیم بخصوص سرمربیان دو تیم کردند.

سکوت نویدکیا علیه سپاهان
به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در قم و تهران رخ داد جایی که حسین فرکی پس از اولین باخت در 14 بازی، مورد حمله طرفداران سپاهان قرار گرفت و در آن سو دراگان اسکوچیچ نیز شعارهای مشابهی را از لیدرهای قرمزپوش شنید. البته شرایط فرکی و دراگان کاملا با هم متفاوت است. سپاهان در این فصل با وجود همه مشکلات نتایج نسبت خوبی گرفته و البته فرکی سرمربی ای است که سال گذشته تیم را قهرمان ایران کرده است. برعکس فولاد که در این فصل نتایج خوبی نگرفته و حالا در قعرجدول لیگ حاضر است.

این دو تیم اما یک مشکل مشترک دیگر هم دارند؛ پیشکسوتانی که بیرون از بدنه باشگاه نبض هواداران را در دست دارند و عدم حضورشان در تیم تبدیل به بحران شده است. در فولاد دستیار سابق اسکوچیچ و در سپاهان محرم نویدکیا که شخصیتی بزرگ در فوتبال ایران است اما امروز با سکوتش تیم خود را به مخاطره انداخته است. محرم که همواره به سپاهانی بودن خودش با تعصب بالیده است، در پایان اردوی ترکیه از سپاهان جدا شده و با وجود آنکه یک سهمیه بالای 23 سال تیم را به خود اختصاص داده از حضور در تمرینات خودداری کرده است. اتفاقی که هنوز خبر موثقی درباره اش به بیرون مخابره نشده اما از ابتدای فصل مدیران به دنبال جوش دادن ماجرا و بازگرداندن نویدکیا هستند. بازیکنی که تاثیرش در سپاهان انکارناشدنی است اما هرگز نمی‌ تواند قامتی بزرگتر از سرمربی تیم داشته باشد.

امروز و در شرایطی که حسین فرکی سرمربی سپاهان با وجود کارنامه فنی خوب مورد حمله هواداران سپاهان قرار دارد و حتی شاید دست به استعفا از سمت خود بزند، باید از نویدکیا پرسید که چرا از هوادارانش نمی‌ خواهد به جای فریاد زدن نام او سپاهان را تشویق کنند؟ اگر سپاهانی بودن همان ارزشی است که نویدکیا همواره به آن بالیده است، پس وظیفه حکم می‌ کند که او یا در خدمت این باشگاه باشد یا اگر قصد ندارد به فوتبال ادامه دهد طوری عمل نکند که حاصلش ایجاد تشنج برای تیم باشد ...

این مساله البته درباره دیگران هم صادق است. آقای مربی پیشکسوت فولاد و البته قدیمی های پرسپولیس و استقلال و همه جا که با چند باخت سروکله شان پیدا می‌ شود.

دیدگاه‌ها