کد خبر : 1270499 | 05 مهر 1394 ساعت 10:08 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

سیفی: سومین طلای جهانی را می‌خواهم

نماینده تیم ملی ووشو گفت: برای رسیدن به سومین مدال طلای مسابقات جهانی تمام تلاشم را می‌کنم و در اندونزی به هدفم خواهم رسید.

سیفی: سومین طلای جهانی را می‌خواهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پنجمین دوره مسابقات ووشو جام پارس به میزبانی تهران طی چند روز گذشته برگزار شد و 18 کشور در این رویداد بین‌المللی حضور داشتند، محسن محمدسیفی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات به مدال طلا دست یافت.

محسن محمدسیفی در مورد کیفیت پنجمین دوره مسابقات ووشوی جام پارس، اظهار داشت: برگزاری یک رقابت‌ با کیفیت بالا آن هم دو ماه قبل از آغاز مسابقات جهانی یک اتفاق خوب برای تیم ملی ووشو است. به هر حال ما کمتر از 50 روز دیگر راهی مسابقات جهانی می‌شویم و ملی پوشان با حضور در این رویداد به شرایط ایده‌آلی رسیدند.

وی در ادامه افزود: خدا را شاکرم که در جام پارس عملکرد خوبی داشتم. طی چند ماه گذشته به دلیل جراحی که روی دستم شده بود از تمرینات فاصله گرفته بودم اما با حضور در جام پارس و کسب مدال طلا بازگشت خوبی داشتم. پیش از مسابقات شرایط خوبی نداشتم و تنها با 40 -50 درصد آمادگی در مسابقات شرکت کردم اما مبارزه خوبی مقابل حریفانم داشتم.

سیفی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: می‌خواهم تا مسابقات جهانی با تمام قدرت تمرین کنم و آماده حضور در مسابقات جهانی شوم. برای چهارمین بار راهی مسابقات جهانی می‌شوم و می‌خواهم چهارمین مدال مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنم. 2 طلا و یک نقره در طول این چند سال کسب کردم. قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا سومین مدال طلای مسابقات جهانی را از آن خود کنم.

نماینده تیم ملی ووشو در پاسخ به این سؤال که برخی تیم‌ها مثل هند و ویتنام نشان دادند رشد خوبی را طی این چند سال داشتند آیا اینها از رقیبان ما در مسابقات جهانی محسوب می‌شوند یا خیر، گفت: از نتایجی که هندی‌ها در مسابقات جام پارس کسب کردند شگفت‌زده شدیم. آنها 3 فینالیست داشتند و اصلا زنگ تفریح نبودند. نشان دادند که برای بازی‌های آسیایی 2018 جهان آماده هستند و قطعا در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی فراتر از جام پارس حضور خواهند داشت. آنها به دنبال مدال هستند و کسب مدال طلا در مسابقات جهانی دور از دسترس برای آنها نیست.

دیدگاه‌ها